Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
SzajBa241
Posty: 195
Rejestracja: 2014-03-06, 11:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-04-25, 21:06

Tak, tak wiem ;)
Dzięki ;)
Dawid
Mam: Ford Explorer 4.0 SOHC 4x4
Były: Audi 80, Ford Escort, Ford Probe, Opel Vectra, Fiat Coupe, Fiat Uno, Honda Civic, Hyundai Elantra, Fiat Bravo ..

Awatar użytkownika
SzajBa241
Posty: 195
Rejestracja: 2014-03-06, 11:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-04-26, 13:35

Nie wiem czy się cieszyć czy nie ;o
Ale zmiana programu pomogla wyskoczyło z 10 błędów :(
W sumie większość o pompie paliwa ^^
Później wrzuce raport
Dawid
Mam: Ford Explorer 4.0 SOHC 4x4
Były: Audi 80, Ford Escort, Ford Probe, Opel Vectra, Fiat Coupe, Fiat Uno, Honda Civic, Hyundai Elantra, Fiat Bravo ..

Awatar użytkownika
tomekas20
Posty: 872
Rejestracja: 2008-06-30, 09:26
Lokalizacja: POZNAN

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-08-17, 21:21

wiec odgrzewam temat chce nabyć takie cudo KABEL INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY ELM327 OBD2 przerabiany już na forum chodzi mi głownie na obsługę peugeot 407 1.8PB+lpg 2006r (EX przy okazji)

chciałbym jak najwięcej robić takie sprawy ja dostęp do głównego komputera np:włączanie automatyczne świateł, dostęp do immo itp. jaki program byście polecali trochę już przeglądałem możne jest ktoś obeznany w tym temacie

Awatar użytkownika
BliG
Posty: 1067
Rejestracja: 2007-07-16, 09:55
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt: Strona WWW

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-08-21, 10:40

tomekas20, nie wiem jak wygląda sprawa w Peugeotach, ale generalnie z włączaniem takich ficzerów przez ELM jest baaardzo słabo. (Interfejsy uniwersalne służą OK do odczytu błędów oraz parametrów z ECU).
Z interfejsów "uniwersalnych" najwięcej opcji posiada chyba Bosch KTS, ale to zupełnie inna półka cenowa.
Pozdrawiam,
Adrian

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-08-22, 00:30

ELM do niczego Ci się nie przyda Peugeot Citroen i Renault potrzebują specjalnego oprogramowania, nazywa się Planet bez niego nic nie zrobisz, programowanie DPFu wymiany serwisowe są zablokowane dla innego softu, żabojady żyją z serwisu pogwarancyjnego i strzegą go jak babcia majtek. Do tego potrzebny jest klucz obd.

co do elma 327 i exa: oprogramowanie scanXL palmer performance dla aut z grupy Ford, Lincoln GMC zdziała więcej niż mój autocom cdt+ za 12 tyś a pobierzesz go z chomika
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
zBYcH
Posty: 465
Rejestracja: 2012-05-06, 14:06
Lokalizacja: Vietz lubuskie

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-08-30, 13:43

Witam ,kupiłem Elm327 wersje 1.5a i to to chyba tak do końca nie chce dziaćać, łączy się z pojazdem ale nic po za tym. Z programem Forscan wogóle nie chce się połączyć. Jedynie ze ScanXl ale tam pokazuje nie wiele i nie znajduje błędów chociaż wiem że coś się dzieje z Autem. A teraz pytanie czy kupić lepiej jakąś starszą wersję Elm-a ?? Napiszcie na jakiej wersji wam to działa bo te linki na aledrogo już dawno wygasły

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-08-30, 14:04

zBYcH, może masz źle poustawiane porty albo prędkości transmisji... poczytaj sobie o tym w googlach jak to powinno być zrobione bo jest to dość istotne, tym bardziej że z jednym programem działa a z drugim nie... ;)

Klubowicz śp. Rafaello-Mk
Klubowicz
Posty: 497
Rejestracja: 2011-10-15, 09:38
Lokalizacja: Malbork
Kontakt: Strona WWW

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-08-30, 18:47

Zbyszek zainstaluj sobie TeamViewer to Ci pomogę
Ostatnio zmieniony 2014-08-30, 18:47 przez śp. Rafaello-Mk, łącznie zmieniany 1 raz.
"Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga."

Awatar użytkownika
zBYcH
Posty: 465
Rejestracja: 2012-05-06, 14:06
Lokalizacja: Vietz lubuskie

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-08-30, 20:43

Mam, ale na tym kompie co mam neta to nie używam do auta bo to stacjonarka, a laptok to stary pierdziel jest, można zrobić i ustawić jak u was a potem ja sobie te ustawienia wrzucę do lapka,. jak coś to ja gotowy i czekam na odzew
Ostatnio zmieniony 2014-08-30, 20:46 przez zBYcH, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
m_w24
Posty: 56
Rejestracja: 2010-11-21, 22:59
Lokalizacja: Łódź

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-12-28, 14:51

Panowie i panie, chcialbym odswiezyc troche temat. Znalazlem na allegro taki interfejsik:


http://allegro.pl/elm-327-usb-euroscan- ... 74205.html

W opisie jest napisane ze wszystkie auta w usa od 1996, jest tez podana lista programow wspolpracujacych, czy warto zaopatrzyc sie w tajie cos i jaki program do tego?? Ten
scan XL?? Zalezy mi na czasie stad zapytanie o porade?? Dziekuje

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-12-29, 21:50

rewelacyjny sprzęt za grosze używam go do amerykańców ostatnie fotki pokazują scana xl w wersji palmer performance dedykowane dla frd gmc i lincoln z opcją łączenia się z szczególnymi modułami takimi jak ABS, airbag czy pcm jak nie będzie na płycie skrobnij do mnie to ci wyśle

ps nie kupuj elma na bluetoth
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-12-29, 22:22

ps nie kupuj elma na bluetoth
a dlaczego ? :P zależy który model... działa i czyta w realtime pod torque na androidzie - między innymi wiele fordowskich pidów.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-12-29, 22:25

myślę o walorach serwisowo-warsztatowych nie jaraniu się odczytami obrotomierza z komórki w trakcie jazdy :mrgreen:
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-12-29, 22:28

no to jakie te walory są lepsze na kablu ? :roll: że można wypier... się do kanału potykając się o kabelek ? :roll:
obrotomierza
gdyby tylko obrotomierza to bym se dupy nie zawracał...
Ostatnio zmieniony 2014-12-29, 22:29 przez Rad-T, łącznie zmieniany 1 raz.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Interfejs diagnostyczny

2014-12-29, 22:37

że jak masz na 10 połączeń 3 razy brak komunikacji z autem to przynajmniej wiesz żę masz połączenie z modułem elmy często gęsto wysypują się na blue tracą komunikacje laptop łapie telefony cuda niewidy. Jestem po prostu wielkim zwolennikiem miedzi nawet gdybym siał się spie... do swojego głębokiego na 2,05 kanału :-D
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Wróć do „BAZA INFORMACJI”