Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz Kamyk.
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 2012-12-21, 20:03
Lokalizacja: Zieleniewo /Wrocław
Model Explorera: Eddie Bauer 1996 OHV

Re: prawda i mity o silniku ohv(rożnice)

2014-12-15, 09:06

Względem głowic.

Obrazek
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam :)

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: prawda i mity o silniku ohv(rożnice)

2014-12-16, 22:00

z tego co tu zrozumiałem to późniejsze zmiany dotyczą tylko emisji spalin i wspomaganie pracy katalizatorów jest też zmiana w dolocie między "t" i "u" ale to też bardziej dotyczy emisji :roll:

Awatar użytkownika
Klubowicz Kamyk.
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 2012-12-21, 20:03
Lokalizacja: Zieleniewo /Wrocław
Model Explorera: Eddie Bauer 1996 OHV

Re: prawda i mity o silniku ohv(rożnice)

2014-12-17, 08:49

W 95 do 97 zastosowano technologię szybkiego spalania, a w 98 zmniejszono średnicę kanałów wylotowych głowicy.
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam :)

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: prawda i mity o silniku ohv(rożnice)

2014-12-17, 19:01

zastosowano technologię szybkiego spalania
czyli eco :-D szybsze napełnienie cylindra ładunkiem beny i spalin z EGR a opróżnienie lipa całe wietrzenie cylindra pozostalo stare też mi modyfikacja :-P :lol:

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: prawda i mity o silniku ohv(rożnice)

2014-12-18, 00:02

Kojot,technologia szybkiego spalania,polega głównie na szybkim opróżnianiu zbiornika paliwa :-D
tel. 606414212

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: prawda i mity o silniku ohv(rożnice)

2014-12-23, 18:10

zrobiłem foto głowicy z 1i 2-ki faktycznie głowica przy zaworze ssącym w 2-ce wygląda troszeczke inaczej :-) jest nadlana pod kątem (na oko 30st. ) dolot i wylot oczywiście takie same czyli sprawa wygląda tak : chcesz założyć sobie w 2-ce glowice od 1-ki możesz ale 2 szt. nie możesz zostawić jednej starej ;-) i na odwrót ;-) czy komp. to ogarnie ? owszem i nie ma przy tym żadnych błędów ;-) chcesz mieć fajną komore spalania i szybką :-P to wypoleruj ją na lustro więcej da niż ta nadlewka przy ssącym :-P
Załączniki
Zdjęcie0143.jpg
Zdjęcie0143.jpg (168.51 KiB) Przejrzano 4113 razy
Zdjęcie0141.jpg
Zdjęcie0141.jpg (120.37 KiB) Przejrzano 4113 razy
Ostatnio zmieniony 2014-12-23, 18:11 przez Kojot, łącznie zmieniany 1 raz.

Wróć do „BAZA INFORMACJI”