Tylni most:
2,5. litra oleju do mostu (według auto daty 90W)+ dodatek do tylnego z LSD
UWAGA Nr.oleju na liście nie oznacza jego notowań ani jakości
Oleje mineralne ( stara generacja ) do dyfra z ograniczonym poślizgiem ;
1) SHELL - Spirax A 90LS
2) PENZZZOIL - 4096 Gear Oil 80 W 90 Limited Slip
3) MOBIL – Mobillube SHC LS 75 W 90
4) AGIP – Rotra LSX 75W90
5) FUCHS Titan 5 Speed SL
6) TEXACO – Geartex LS 85 W – 90
7) GULF – Western Diff Limit Slip LS 90
8. BP - Energar Limitslip 90
Oleje syntetyczne (nowa generacja ) ;
1) VALVOLINE – Synpower GL – 5 LS
2) QUAKER STATE 4x4 Syntetic Blend Gear Lubricant
3) CASTROL - SAF –XJ 75W - 140
4) BP - Energar SHX – LS
5) STATOIL – Gearway LS WB
6) NESTE - Hypoidi S GL-6
7) MOBIL - Mobillube LS 85W -90
Modyfikatory do oleju mające na celu uszlachetnienie go dla potrzeb dyfra z ograniczonym poślizgiem ( zapewnia zwiększenie lepkości oleju w celu nie dopuszczenia do zatarcia się tarczek blokady ciernej ) :
1) MOPAR – Fluid Gear Lubricant
2) XCELPLUS – Limited Slip Differential Protection
3) FORTE –Differentia En Gear Tetrament 01104
Olej nadające się do uszlachetnienia ;
1) Glimar Hipoglim Syntetic GL – 5 ; 75W - 140
Oleje przystosowane do LSD nadają się jak najbardziej do dyfra bez blokady.
Należałoby jeszcze chyba dodać , że w zależności od indeksu lepkości poszczególne oleje będą w różny sposób "spinać" dyfer .
Np. po zalaniu dyfra Mobilem mobilube blokowanie mech. różnicowego było dużo słabsze niż wtedy kiedy był wlany Castrol SAF-XJ .
Przedni most:
1,7. litra oleju do mostu 80W/90
Czy aby nie 3,3 l.?
nie wiem.podaje dane z auto daty.
będę na dniach wymieniał to sprawdzę.