Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: spaw & lock ford 8.8

2013-02-25, 20:46

Aaa...to zmienia postać rzeczy ;-)
Zdecydowanie... :-D
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

alvar4
Posty: 32
Rejestracja: 2008-03-19, 15:55
Lokalizacja: Łódź

Re: spaw & lock ford 8.8

2013-06-20, 02:09

Fotomysz miał kiedyś taka blokadę w swoim pierdzidełku-wozidełku. Niby to działało ale na 33 calowych kapciach zaczęła mu przeskakiwać przy ostrzejszej jeździe. Potem mu zaspawali tą blokadę i miał na sztywno przód. Co wyjazd w teren wybuchały mu zawsze manualne sprzęgiełka i wracał bez przodu. Po 3 komplecie sprzęgiełek poddał się i auto skończyło jako pomnik na parkingu. Mam gdzieś w pudełku jeszcze tą jego blokadę do D35 i może komuś udało by się jeszcze coś z niej zrobić.

123
Posty: 14
Rejestracja: 2014-09-24, 08:12
Lokalizacja: 3miasto

Re: spaw & lock ford 8.8

2015-02-04, 15:53

Cześć Pany.
Widzę, że temat jakoś dziwnie utknął. Ile osób jeździ z zaspawanym tyłem i jak długo?
Mam most z LSD i myślałem nad blokadą typu Lock Right. Więc w sumie nic nie tracę bo i tak muszę szukać otwartego kosza. Poprosił bym o jakieś foto zaspawanego mostu ale tak, żeby potem w razie co wyciągnąć bebechy i cklipy.
Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: spaw & lock ford 8.8

2015-02-05, 05:31

Zaciśnij sobie LSD, wlej olej bez dodatku LS i szpera Ci w zupełności wystarczy.

Awatar użytkownika
MarcinEx
Posty: 326
Rejestracja: 2011-05-24, 20:14
Lokalizacja: Sobolew

Re: spaw & lock ford 8.8

2015-02-08, 11:55

Sporo ludzi lata, zależy jakie oponki, mi na simexach 32" w terenie robił o wiele lepiej, na czarnym delikatnie się skręcało ale dawał rade jeździłem tak ok 6mc potem poszedł na graty. Spawałem planetarki na łączeniach do siebie 4 punkty, zostawić należy sworzeń w środku i śrubę która go mocuje inaczej jak zaspawasz nie wyjmiesz cklipów i osiek

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: spaw & lock ford 8.8

2015-02-08, 12:41

Zaciśnij sobie LSD, wlej olej bez dodatku LS i szpera Ci w zupełności wystarczy.
Jak można zacisnąć LSD ?
Myślałem że dodatek do oleju właśnie powoduje załapywanie blokady a nie odwrotnie.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: spaw & lock ford 8.8

2015-02-08, 13:24

Aby zacisnąc LSD w Exie, wkłada się chyba podkładki pomiędzy tarczki LSD. Dodatek do oleju zmniejsza tarcie przez co słabiej się wszystko zażebia w dyfrze :) W ogole ciekawy temat jest czy da się przełożyć kosz LSD z tylnego mostu Dana35 od Jeepa do przedniego mostu w Explorerze, ja do przedniego mostu Patrola wsadzilem caly kosz z satelitami z tylnego mostu od Terrana. Różnica w trakcji jest kolosalna :)
Ostatnio zmieniony 2015-02-08, 13:24 przez Damian, łącznie zmieniany 1 raz.

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”