Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
cooki531
Posty: 615
Rejestracja: 2010-01-16, 20:31
Lokalizacja: Warszawa i Góry

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 17:31

Panowie a co myslicie o trapach i jakie ewentualnie polecacie kupic? Bo moze kupil bym trapy poprostu troszke taniej chyba :-/
Piesek

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 18:49

Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 19:43

Prawda jest taka że żadne, najlepsze nawet opony, albo trapy nie zastąpią kierownika i doświadczenia w terenie. Niektórzy na terenowych oponach, ze 100% blokadami siąda tam gdzie przeleci zwykły plaskacz :-D
Wystarczy nerwowo operować gazem i zaraz się zakopujesz :mrgreen:
Zanim wydasz kokosy na szpej popróbuj różnej techniki.
Ostatnio zmieniony 2010-09-20, 19:44 przez RAFBOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

cooki531
Posty: 615
Rejestracja: 2010-01-16, 20:31
Lokalizacja: Warszawa i Góry

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 20:29

no napewno nie jestem zadnym zawodowca co do terenu :-D a prawda jest taka ze jak jedziesz cala nocke tz. wyjezdzam zawsze o 12stej w nocy z wawki i lece 350km jestem kolo 5 rano i wpadam w blotko po nie przespanej nocy to tez nie za ciekawie :-D Ale tak naprawde to najgorsza tragedia jest z tymi muldami wyjedzonymi przez traktory bo na brzuchu sie siada i d.... A takiego blota jeszcze tam nigdy nie widzialem, w koncu taki rok deszczowy ze normalnie gadna prawie sie zrobily wszedzie woda po kostki i tam na drodze jest glina i jak nasiaknie to sie robi bardzo glebokie blocko co traktorki czasem tez pokreca w miejscu kolkami :-D
Piesek

cooki531
Posty: 615
Rejestracja: 2010-01-16, 20:31
Lokalizacja: Warszawa i Góry

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 20:34

a co najlepsze na wiosne przelecialem tam po takim blocie tylko bez takich muld od traktorkow i na samych 4x4 a teraz z low nie dalem rady :-/ moze lepiej na samym 4x4 jednak jezdzic :-D
Piesek

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 20:47

najgorsza tragedia jest z tymi muldami wyjedzonymi przez traktory bo na brzuchu sie siada i d....
A czy nie da sie obok nich przejechac? Ja jezdzac "troche" po lasach tez trafiam trasy gdzie wczesniej przejechal harwester ktory zrobil koleinki na 0,5m a ja raczej takiego przeswitu nie mam i tez bym siedal wiec trase pokonuje troche obok czyli tam gdzie powinienem sie zawiesic mam kolo a drugie jedzie "poboczem" drogi :). Chociaz ciezko stwierdzic nie widzac tej tracy bo moze byc zalana cala blotem i nie widac jakiejs tam sciezki i dziur...

cooki531
Posty: 615
Rejestracja: 2010-01-16, 20:31
Lokalizacja: Warszawa i Góry

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 21:02

spoko jak jest mniej bltka to zawsze tak jede ale niestety teraz jest tak ze jak wiedziesz na mulde to i tak cie sciąga do rowu i d... a w rowie plynie sobie stumyczek blota czy jak to nawac :-D to nie jest druzka jak w lasach ze troszki wody kaluza i takie tam to jest wielkie bagnisko teraz jak wysiadlem z auta to noga wpadla mi po kostke spokojnie a leciutko stawalem :-D A Panowie od energetyki musieli do mnie przyjechac i sie zawrocili bo tez sie przykopali uazem nie dali rady:-D
Ostatnio zmieniony 2010-09-20, 21:08 przez cooki531, łącznie zmieniany 2 razy.
Piesek

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 21:08

no wiesz w lasach do nie tak do konca jak piszesz no ale ok... po kostke to jeszcze nie az tak zle :P Jedno jest pewne powoli nie mozesz pokonywac takich terenow tzn nie mozesz pozwolic by auto zwolnilo a co za tym idzie usiadlo na brzuchu.

cooki531
Posty: 615
Rejestracja: 2010-01-16, 20:31
Lokalizacja: Warszawa i Góry

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 21:11

spoko poprostu troche jezdzilem po lasach i nie spotkalem czegos takiego akurat jak tam :-/ Czyli co 4x4 i low ? Z jaka predkoscia leciec najlepiej?
Piesek

Awatar użytkownika
LukMan
Posty: 827
Rejestracja: 2009-10-17, 20:21
Lokalizacja: Kośmidry (Śląsk)

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 21:13

Tylko po kostki w blocie i nie dales rady exem? zmien opony a wtedy przejedziesz exem w blocie po lydki a narobisz blota po sama d...pe :-D :-D :-D
Трактор No.1....

cooki531
Posty: 615
Rejestracja: 2010-01-16, 20:31
Lokalizacja: Warszawa i Góry

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 21:17

no wlasnie az sam sie zdziwilem i dusilem dziada a nie chcial :-D tak blotka po kostki ale jeszcze rowy czy tam muldy a w nich tez po kostki i woda i bloto wszystko oprocz sniegu :-D
Piesek

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 21:24

nie no za zolwiu to nie koniecznie bo to bardziej do wspinania niz przeprysniecia przez bloto, nie musisz sie rozpedzac juz 3km wczesniej ale w miare dobrze wjechac i nie pozwolic sie zatrzymac kierownic na sluzy tez tylko do skrecania mozesz troche nie pokrecic w tym blotku zeby nie szedl jednym torem i co za tym idzie zeby nie usiadl a wszystko to polaczone z odpowiednia predkoscia i bedzie ok :) Nie powiem z jaka predkoscia masz jechac bo jak powiem ze np50 i wjedziesz a wybilo by cie gdzies na "drzewko" to pozniej do mnie bys mial pretensje i jakies roszczenia :d :P :) (joke)

cooki531
Posty: 615
Rejestracja: 2010-01-16, 20:31
Lokalizacja: Warszawa i Góry

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 21:37

na drzewo to w tym najgorszym punkcie nie wpadne raczej ale moze mnie na boczek rzucic w pole i wtedy dopiero wpadne w niezle bagienko :-D co najgorsze na poczatku jest podjazd pod gore w tym blocie i tak sie zawiesilem :-/ a z boku jak polece zarzuci to moge wlasnie bolozyc na boczku lub dalej troszke zjazd w dol i sciaga blotko do wąwozu :-/
Piesek

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 21:41

ciezka sprawa w takim razie, chyba nie da rady tanim kosztem wyeliminowac tego problemu. Tak jak chlopaki pisalei wczesniej oponki wieksze w sensie wyzsze i z lepszym biezniczkiem no chyba ze helikopter to bedzie i szybciej i bezpieczniej ale raczej niekoniecznie taniej :D Bo mysle ze trapy to sie tutaj mijaja z celem ale to tylko moje zdanie :)

cooki531
Posty: 615
Rejestracja: 2010-01-16, 20:31
Lokalizacja: Warszawa i Góry

Re: Technika jazdy w terenie: lekkim i trochę cięższym

2010-09-20, 21:46

zachcialo mi sie domku na gorce na odludziu w naturze to teraz mam :-D trapy zawsze moga sie przydac bo nawet decha i wycieraczki pomogly w wyjechaniu to takie trapki napewno pomoga ale Oponki najwazniejsze i tylko Mt-eki trudno najwyzej troszki pomecze po drodze z wawki :-D ale najwazniejsze zeby pod sam domek podjechac bez paprania najlepiej w blocie
Piesek

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”