Strona 1 z 3

FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

: 2014-01-29, 20:35
autor: Pietras
Czy takie cuś można dostać u nas w kraju i czy to ma sens montowanie tego?

http://www.ebay.com/itm/FORGED-TORSION- ... be&vxp=mtr

lift

: 2014-01-30, 13:24
autor: zenet
Tańsza wersja liftu ,czasem w zestawie z przedłużkami do amortyzatorów . Praktycznie po to by większe kola nie pozdejmowały Ci plastików .

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

: 2014-01-30, 18:32
autor: Pietras
co to to wiem :) ale czy to coś daje? Ponoć po podkręceni drążków na maxa mniej wypadają plomby z zębów a ex jest bardziej elastyczny z przodu niż na maxa podkręconych bez tego klucza

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

: 2014-02-03, 06:13
autor: 404s
co to to wiem :) ale czy to coś daje? Ponoć po podkręceni drążków na maxa mniej wypadają plomby z zębów a ex jest bardziej elastyczny z przodu niż na maxa podkręconych bez tego klucza
Ciekawe . A co to znienia względem twardości drążków ?

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

: 2014-02-07, 05:14
autor: Jankes
Nowy klucz zmienia kąt położenia drążka względem zawieszenia - sama wymiana tego klucza podnosi samochód nie powodując usztywnienia zawieszenia. Do tego oczywiście polecam albo nowe amortyzatory (dłuższe) albo przedłużki do amortyzatorów... oraz dodatkowe piór do tylnego resoru lub dłuższe wieszaki.

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

: 2014-02-07, 08:11
autor: Pietras
Jankes, a załatwisz coś takiego z tańszą wysyłką? Potrzebne dwa komplety

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

: 2014-02-07, 09:03
autor: decania
A to jest plastikowe? A może być metalowe? Bo może ktoś by wystrugał ( nie takie rzeczy nasi robili ;-) ) i było by to na miejscu do dostania.

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

: 2014-02-07, 09:45
autor: Pietras
decania, to jest twardy odlew z żeliwa. Trudno to by było "wystrugać" bez formy i pieca do żeliwa

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

: 2014-02-07, 10:03
autor: decania
A stal i CNC sobie nie poradzi? Był tu taki jeden co wieszaki w fabryce robił.

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

: 2014-02-07, 11:01
autor: Chmura
Mam znajomego co może dorobić na maszynach CNC

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

: 2014-02-07, 11:15
autor: Rad-T
Nowy klucz zmienia kąt położenia drążka względem zawieszenia - sama wymiana tego klucza podnosi samochód nie powodując usztywnienia zawieszenia.
Andrzej, ale niby w jakis sposób nie usztywnia ? przecież to nic innego jak naprężenie drążka, aby bardziej "wygiął" wahacze, tylko że realizowane zmianą klucza, zamiast dłuższą śrubką :)

I owszem, nowy klucz pozwala na większy zakres (mocniejsze dokręcenie śrubki), ale tak samo wpływa na usztywnienie, bo przecież zasada działania się nie zmienia :) poza tym przeguby w takim maks położeniu to już wołają amen :P

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

: 2014-02-07, 11:47
autor: ksyva
Chyba mam coś takiego. Kupiłem kiedyś od Jankesa, ale musiałbym poszukać.

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

: 2014-02-07, 11:48
autor: decania
Czyli to do kitu?
A w takim razie jak podnieść prawidłowo? Jest mnóstwo informacji ale bardzo porozrzucanych a najbardziej popularna to podkręcić drążki i finito. Ja też tylko tak mam ale chyba trzeba coś jeszcze zrobić, Przedłużyć amorki (czym i jak?) albo wymienić. Coś jeszcze aby bezpiecznie, trwale i komfortowo było?

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

: 2014-02-07, 11:52
autor: Rad-T
Coś jeszcze aby bezpiecznie, trwale i komfortowo było?
wiesz co ... to tak jak z tym powiedzonkiem

Obrazek

albo lift na drążkach, albo komfort ;)

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

: 2014-02-07, 11:53
autor: decania
Spore to i na CNC piszą że da się zrobić.

Czy to działa jak podkładka pod tą śrubę co się ją wkręca aby podnieść przód? Tak że ta wkręcana śruba się na tym dziobku opiera?