Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Pietras
Posty: 170
Rejestracja: 2008-02-15, 09:26
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-01-29, 20:35

Czy takie cuś można dostać u nas w kraju i czy to ma sens montowanie tego?

http://www.ebay.com/itm/FORGED-TORSION- ... be&vxp=mtr
Ostatnio zmieniony 2014-01-29, 20:35 przez Pietras, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
zenet
Posty: 327
Rejestracja: 2011-09-21, 14:43
Lokalizacja: Lipiany

lift

2014-01-30, 13:24

Tańsza wersja liftu ,czasem w zestawie z przedłużkami do amortyzatorów . Praktycznie po to by większe kola nie pozdejmowały Ci plastików .
Ostatnio zmieniony 2014-01-30, 13:25 przez zenet, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pietras
Posty: 170
Rejestracja: 2008-02-15, 09:26
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-01-30, 18:32

co to to wiem :) ale czy to coś daje? Ponoć po podkręceni drążków na maxa mniej wypadają plomby z zębów a ex jest bardziej elastyczny z przodu niż na maxa podkręconych bez tego klucza

Awatar użytkownika
404s
Posty: 173
Rejestracja: 2012-07-12, 19:54
Lokalizacja: Wawa

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-03, 06:13

co to to wiem :) ale czy to coś daje? Ponoć po podkręceni drążków na maxa mniej wypadają plomby z zębów a ex jest bardziej elastyczny z przodu niż na maxa podkręconych bez tego klucza
Ciekawe . A co to znienia względem twardości drążków ?
00 Lim + 3" BFG AT 33"+ Dragon HD 5,5T

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-07, 05:14

Nowy klucz zmienia kąt położenia drążka względem zawieszenia - sama wymiana tego klucza podnosi samochód nie powodując usztywnienia zawieszenia. Do tego oczywiście polecam albo nowe amortyzatory (dłuższe) albo przedłużki do amortyzatorów... oraz dodatkowe piór do tylnego resoru lub dłuższe wieszaki.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
Pietras
Posty: 170
Rejestracja: 2008-02-15, 09:26
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-07, 08:11

Jankes, a załatwisz coś takiego z tańszą wysyłką? Potrzebne dwa komplety

Awatar użytkownika
decania
Posty: 3370
Rejestracja: 2011-08-11, 21:15
Lokalizacja: Płock
Kontakt: Strona WWW

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-07, 09:03

A to jest plastikowe? A może być metalowe? Bo może ktoś by wystrugał ( nie takie rzeczy nasi robili ;-) ) i było by to na miejscu do dostania.
Patryk
723-371-234

Awatar użytkownika
Pietras
Posty: 170
Rejestracja: 2008-02-15, 09:26
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-07, 09:45

decania, to jest twardy odlew z żeliwa. Trudno to by było "wystrugać" bez formy i pieca do żeliwa

Awatar użytkownika
decania
Posty: 3370
Rejestracja: 2011-08-11, 21:15
Lokalizacja: Płock
Kontakt: Strona WWW

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-07, 10:03

A stal i CNC sobie nie poradzi? Był tu taki jeden co wieszaki w fabryce robił.
Patryk
723-371-234

Chmura
Posty: 47
Rejestracja: 2014-01-26, 22:07
Lokalizacja: Myszków

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-07, 11:01

Mam znajomego co może dorobić na maszynach CNC

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-07, 11:15

Nowy klucz zmienia kąt położenia drążka względem zawieszenia - sama wymiana tego klucza podnosi samochód nie powodując usztywnienia zawieszenia.
Andrzej, ale niby w jakis sposób nie usztywnia ? przecież to nic innego jak naprężenie drążka, aby bardziej "wygiął" wahacze, tylko że realizowane zmianą klucza, zamiast dłuższą śrubką :)

I owszem, nowy klucz pozwala na większy zakres (mocniejsze dokręcenie śrubki), ale tak samo wpływa na usztywnienie, bo przecież zasada działania się nie zmienia :) poza tym przeguby w takim maks położeniu to już wołają amen :P
Ostatnio zmieniony 2014-02-07, 11:16 przez Rad-T, łącznie zmieniany 1 raz.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

ksyva
Posty: 41
Rejestracja: 2008-05-21, 11:44
Lokalizacja: Poznań

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-07, 11:47

Chyba mam coś takiego. Kupiłem kiedyś od Jankesa, ale musiałbym poszukać.

Awatar użytkownika
decania
Posty: 3370
Rejestracja: 2011-08-11, 21:15
Lokalizacja: Płock
Kontakt: Strona WWW

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-07, 11:48

Czyli to do kitu?
A w takim razie jak podnieść prawidłowo? Jest mnóstwo informacji ale bardzo porozrzucanych a najbardziej popularna to podkręcić drążki i finito. Ja też tylko tak mam ale chyba trzeba coś jeszcze zrobić, Przedłużyć amorki (czym i jak?) albo wymienić. Coś jeszcze aby bezpiecznie, trwale i komfortowo było?
Patryk
723-371-234

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-07, 11:52

Coś jeszcze aby bezpiecznie, trwale i komfortowo było?
wiesz co ... to tak jak z tym powiedzonkiem

Obrazek

albo lift na drążkach, albo komfort ;)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
decania
Posty: 3370
Rejestracja: 2011-08-11, 21:15
Lokalizacja: Płock
Kontakt: Strona WWW

Re: FORGED TORSION KEY BAR LIFT KIT FRONT

2014-02-07, 11:53

Spore to i na CNC piszą że da się zrobić.

Czy to działa jak podkładka pod tą śrubę co się ją wkręca aby podnieść przód? Tak że ta wkręcana śruba się na tym dziobku opiera?
Załączniki
0901tr_08_z+2005_chevy_silverado_crew_cab_buildup+pro_comp_torsion_bar_key.jpg
0901tr_08_z+2005_chevy_silverado_crew_cab_buildup+pro_comp_torsion_bar_key.jpg (77.45 KiB) Przejrzano 5769 razy
Ostatnio zmieniony 2014-02-07, 11:54 przez decania, łącznie zmieniany 1 raz.
Patryk
723-371-234

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”