Czołem,
przeglądając forum znalazłem tak właściwie całe kompendium wiedzy o lifcie zawieszenia o te 2 cale.
Ale jednak pozostaje trochę wątpliwości:
1) Niby można pracować na seryjnych amorach po lifcie. Ale myślałem, żeby kupić nowy komplet dłuższych amorów - tył i tak muszę wywalić (NIVO). Co polecacie w tym zakresie? Pytam ponieważ przeglądając internet nie mogę znaleźć żadnych liftowych do EX II (do seryjnego zawieszenia są). Oferty zza oceanu średnio mnie interesują, chyba że będzie to jedyna opcja. Natechnęło mnie do tego, że gościu w sklepie z częściami off road potrafił mi dopasować amorki z innych modeli (ale ostatecznie i tak nie były dostępne poniżej 3 miesięcy).
2) Czy warto przy takim lifcie wymieniać jeszcze jakieś części, elementy zawieszenia? Chodzi mi o pracę pod innymi kątami, z inną geometrią itp. Przykładowo coś takiego jak jest w zestawie superlifta.
3) Czy dodatkowe pióro musi iść "dedykowane" czy da się również coś dobrać?
Dzięki za ewentualną pomoc, po naprawie ASB mam nadzieję, że motamy