że też ja tego tematu nie zauważyłem...
w jedynce jest wiele możliwości podejścia do tematu podniesienia samochodu o 6 a nawet 9 cali (9" to 3" buda na ramie i 6" na zawieszeniu).
Jeśli ktoś chce dobrze podnieść tak jedynkę jak i dwójkę o te 4" lub jedynkę o 6" to jednak mimo wszystko zestaw jest jak najbardziej wskazany. Cena to oczywiście drugie tyle co samochód jest wart ale przy nowszych rocznikach czy też przy Sport track to jednak chyba się opłaci.
Co do przeróbki tyłu w jedynce - przy okazji podnoszenia polecam wymianę mostu na most z dwójki - hamulce tarczowe zamiast bębnowych!
Dwójki z przodu nie podniesiesz bez więszych zmian w zawieszeniu więcej niż 1.5 do 2" ze względu na kąty pracy półosi, krzyżaków czy też wału napędowego. Zestaw do dwójki (4 cale) jest dostępny lecz drogi... warto jednak.
Są już podniesione trójki i czwórki... zdjęcia w załączeniu... sam się teraz jaram na taką trójkę 2002-2003 i będę ją chciał dźwignąć do góry - #$!#*@!@ wygląda bo to i kawał samochodu.
Załączam kilka fotek - to tak dla demonstracji jak się robi lift tyłu z przeniesiem resorów nad most... zrobiłem już takich kilka więc jakby ktoś miał pytania to zapraszam.