Wróć! Do trójki pasuje szpej o następujących numerach:
przód - RS999904
tył - RS999905
oba teoretycznie powinny dać 1.5" liftu ale jak to w życiu bywa dają WIĘCEJ! Lift nawet do 3" - z tym, że zawieszenie pierońsko ponoć się usztywnia. Jest gość, który założył do tych amorów oryginalne sprężyny ze swego Explo tak było twardo, nawet na najniższym ustawieniu.
Cena jednak zaporowa - już wolę podkładki bo trzy razy tańsze - podejrzewam, że tak czy inaczej wymiana górnych wahaczy to raczej konieczność. Podobnie mam w jednym z moich projektów - WK - podkładki 2" a górne wahacze ledwo wyrabiają. Z tym, że, nie obrażając nikogo, porównując zawieszenie Forda do zawieszenia Jeepa to jednak noc i dzień. Masa, po prostu masa, Jeep wymiata w tej kategorii.
Ale wracając do pytania wcześniejszego o dwójkę - jest zestaw, RCD produkował (do 2009) uchwyty do amorów (ze względu na fakt, ze górny uchwyt amortyzatora w dwójce nie wytrzyma sprężyny) a do tego ludzie zakładają zestawy FOX - a FOX to cena - i tak się koło zamyka.
Wiecej info o zestawie RCD do dwójki:
http://www.therangerstation.com/Magazin ... view.shtml