Miałem przez jakiś czas....Trzeba było uważać,bo fantazja była w tym wypadku niebezpieczna...a swoą drogą to ciekawe jak zachowuje się silnik w "jedynce" zespolony ze skrzynią manualną,wie ktoś może???
Jednak automat mi bardziej pasował.
Miałem przez jakiś czas....Trzeba było uważać,bo fantazja była w tym wypadku niebezpieczna...a swoą drogą to ciekawe jak zachowuje się silnik w "jedynce" zespolony ze skrzynią manualną,wie ktoś może???
Niszczysz moje marzeniaNiestety nie są to auta projektowane pod upalanie w terenie
projektowane nie są ale po modyfikacjach jakoś nimi hamerykańce jeźdzą w MOAB i innych dziwnych miejscach.Niestety nie są to auta projektowane pod upalanie w terenie
Jak większość obecnie produkowanych niby terenówek... poza baaardzo drobnymi wyjątkamiale fabrycznie to tylko nadmuchane kombi z napędem 4x4
Dużo ich nie zostało...Jak większość obecnie produkowanych niby terenówek... poza baaardzo drobnymi wyjątkamiale fabrycznie to tylko nadmuchane kombi z napędem 4x4
Dziękuje Sławku bo jak wszem i wobec czytam jakie to skrzynie w explorerach są do dupy... a inne to wytrzymałe i wspaniałe to w zasadzie nie wiem co myśle棹cznik między kierownicą i pedałami jest w tym wypadku najważniejszy.
Ludzie zarzynają skrzynki i reduktoru nioe zjeżdzając nawet na trawkę
Jedyna modyfikacja jaką zrobiłem to temperatura oleju w skrzyni, ale i tak nigdy nie zbliżyłem się do 75 stopni . Poprostu jeżdzić z głową ot co
przy okazji nadmienię iż na przełożeniach 3:73 jeżdziłem na 33" MT kach i wtedy nawet sprzęgiełka wytrzymywały, dopiero Simexy 32" wykańczały sprzęgi