Strona 6 z 6

Re: Coilover

: 2014-03-25, 12:11
autor: ksyva
Jak się chce to można tylko długo to trwa, ale jakbyśmy współpracowali było by szybciej i więcej.
Samochód jeżdżony tylko wokół warsztatu. Strasznie skrzypią polibusze :-D. Pomiarów nie robiłem. Może jak wjadę na podnośnik to sprawdzę dolny i górny punkt. Potwierdzam to co pisał Anton, jest strasznie szeroki. Geometria jeszcze przede mną. Może znacie kogoś w okolicy Poznania?
Półosie dorabiane.

Re: Coilover

: 2014-03-25, 12:14
autor: Rad-T
no właśnie szkoda, że tak każdy cichaczem w garażu robi, a potem tylko fotki już zrobionego...

wstydzicie się czy jak ? chyba, że potem komercyjna produkcja wchodzi w grę i każdy liczy na krociowe zyski :roll: ;-) :-P

Re: Coilover

: 2014-03-25, 18:26
autor: anton
zrobiłem manuala ;-) u mnie wyszło 12" skoku ,jeszcze nie jeździłem ale zbieżność powinien trzymać po ustawieniu ,wszystko zostało tak samo ,te same regulacje

Re: Coilover

: 2014-04-27, 21:55
autor: karolb863
na geometrię w Poznaniu najlepszy jest Mielcarek,warsztat ma na Plewiskach ul.kolejowa.

re

: 2014-07-03, 19:56
autor: anton
jutro pierwsza przejażdżka ,oczywiście nie obyło się bez komplikacji :-P za krótkie wyszły półosie ,muszą być jeszcze dłuższe niż cały lift o jakieś 3cm ponieważ wypada krzyżak trój ramienny ,widać to u kolegi ksyvy na focie .
najlepiej zastąpić go przegubem kulowym ,tak jak w liftach z usa :-|
więc na razie mam kastrata :-)

Re: Coilover

: 2014-07-04, 23:56
autor: Kojot
czy mi sie zdaje czy ABS urwiesz :-D

Re: Coilover

: 2014-07-05, 09:04
autor: anton
abs na styk trochę inaczej trzeba przewlec i wyda :-)