Strona 1 z 2
					
				Cześć!
				: 2015-10-06, 14:05
				autor: Fala
				Cześć! Rozważam zakup Explorera III lub IV. Wersja silnikowa 4.0 lub 4.6 (tu jeszcze nie wiem, która lepsza). Liczę, że mnie trochę wesprzecie w poszukiwaniach 

 
			 
			
					
				Re: Cześć!
				: 2015-10-06, 19:36
				autor: resetx
				Witaj 

 
			 
			
					
				Re: Cześć!
				: 2015-10-06, 20:50
				autor: Robert Kamyk
				cześć... 4.6 bym szukał... 

 
			 
			
					
				Re: Cześć!
				: 2015-10-06, 21:09
				autor: Fala
				No wiem, V8 to V8, w samym bulgocie można się zakochać ale chyba trudniej go znaleźć. 4.0 szóstkę w sumie już przerabiałem w Cherokee'm więc może czas na coś większego.
			 
			
					
				Re: Cześć!
				: 2015-10-07, 07:45
				autor: leon13cc
				Cześć  

 
			 
			
					
				Re: Cześć!
				: 2015-10-07, 08:31
				autor: wit.rys
				Cześć.
Jeżdżę "trójką" i sobie chwalę. W kwestii wyboru nie pomogę, ale znaczenie może mieć też różnica w cenie... 

 
			 
			
					
				Re: Cześć!
				: 2015-10-07, 09:30
				autor: troll73
				alo 

 
			 
			
					
				Re: Cześć!
				: 2015-10-07, 11:13
				autor: Fala
				W sumie to bardziej interesuje mnie niezawodność silnika. 4.0 nie są bardziej trwałe niz 4.6?
			 
			
					
				Re: Cześć!
				: 2015-10-07, 11:17
				autor: Rad-T
				4.0 miały poważną wpadkę w rocznikach 97-01. Potem niby już było coraz lepiej, ale też te auta póki co mają "niskie" przebiegi więc ciężko wyrokować.
			 
			
					
				Re: Cześć!
				: 2015-10-07, 11:21
				autor: Fala
				Myślę o rocznikach 2004-2008. Chodzi mi o niezawodny samochód na codzien i do lekkiej rodzinnej turystyki.
			 
			
					
				Re: Cześć!
				: 2015-10-07, 11:35
				autor: Rad-T
				2006-2010 miały V8 takie jak w Mustangach, więc jakby co będzie łatwiej o przeszczep, albo części 
V6 to nadal klasyk tłuczony od lat z niewielkimi zmianami, ale ja mam do tych silników duuuży uraz 

 
			 
			
					
				Re: Cześć!
				: 2015-10-07, 11:39
				autor: Fala
				W JEEPach 4.0 niby też nie do zajeżdżenia, a co chwila ktoś wymienia 

 Sam też to przerabiałem. A skąd u Ciebie uraz?
 
			 
			
					
				Re: Cześć!
				: 2015-10-07, 11:40
				autor: Rad-T
				no właśnie słynny rozrząd SOHC 

 i to, że trzeba pół samochodu rozbierać, żeby go wymienić, jeśli jeszcze jest co 

 
			 
			
					
				Re: Cześć!
				: 2015-10-07, 11:48
				autor: Fala
				w trójkach i czwórkach jest ten sam problem? Nie ma tam łancucha?
			 
			
					
				Re: Cześć!
				: 2015-10-07, 11:49
				autor: Rad-T
				Jest łańcuch i to nie jeden 

 od początku był... tylko, że to silnik zaprojektowany przez księgowego i są problemy ze ślizgami tych łańcuchów 
