Strona 11 z 15

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-07-12, 21:14
autor: Adrian

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-07-17, 17:16
autor: Speedo
robi się pomału, dzisiaj doszedłem do planetarki revers i stoję na razie z braku uszczelnień, ciąg dalszy nastąpi, pewnie za tydzień :)

Obrazek

Obrazek

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-07-19, 17:47
autor: Speedo
zestaw ratunkowy doszedł, jutro ciąg dalszy nastąpi...

Obrazek

Rad-T używałeś lipwizarda przy składaniu uszczelnień???

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-07-19, 18:30
autor: Rad-T
Rad-T używałeś lipwizarda przy składaniu uszczelnień???
o czym ty do mnie mówisz :D czarodziej policzków ? :D

hmmm

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NxOQJ4mvz7Y[/youtube]

nie używałem :P smarowałem atfem żeby się nie zawijały :P

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-07-19, 18:42
autor: Kojot
Speedo, przestań ! :-D wystarczy tłokiem zakręcić w koszu ( tłok nasmarowany jak radek napisał ) i siedzi ;-) a jak cie jara ta klisza to są koszulki do dokumentów i możesz sobie z nich takiego kręcioła wyciąć ;-) :-D a nie właśnie zobaczyłem że masz ją w pakiecie :D

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-07-19, 18:57
autor: Speedo
no w pakecie dali i się zastanawiam czy to aby konieczne bo przecież wystarczy tłokiem zakrecic ;)

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-07-25, 13:30
autor: Speedo
opracowano na szybkiego nowy system rozbierania tłoków przy użyciu klucza do filtrów i ścisku stolarskiego ;)

Obrazek

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-09-23, 12:00
autor: boris
Radek w jednym z postów pisałeś że ciągle zakładałeś i demontowałeś ASB masz jakiś niezawodny patent na montaż w pojedynkę wczoraj zdejmowałem to cholerstwo z dawcy i poszło w miarę dobrze wyciąłem lochę w podłodze i poza ciężarem jakoś mnie to nie zabiło ale jak sobie pomyślę że jeszcze mam rozebrać swój i założyć to mnie trochę krew zalewa....

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-09-23, 12:07
autor: Rad-T
lewar i do góry :), teraz przy pracy z silnikiem dodatkowo zastosowałem patent na pasy transportowe na który sobie skrzynia leży - są rozpięte pomiędzy ramą - w zależności od potrzeby unoszę bądź opuszczam ciut skrzynię, tak żeby idealnie wjechać na koło zamachowe silnika - bo pasami ustawiam sobie kąt i wysokość, a na pasach skrzynia ładnie jeździ przód/tył :)

ale i tak to upierdliwe, bo jeszcze trzeba trafiać śrubami konwertera w koło zamachowe :) także druga osoba pomocna bardzo.

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-09-23, 15:27
autor: boris
nie głupie ja na pasie wyjąłem, żona robiła za mechanizm wyciągająco-opuszczający:)

Generalnie to zaczyna mnie to wszystko frustrować.

Dziś mają do mnie przyjechać pracownicy kolegi co mi skrzynie naprawiał może lepiej pójdzie,

bo jeszcze toche i w dziale sprzedam pojawi się oferta SportTrac na części

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-09-23, 15:28
autor: boris
bo jeszcze trzeba trafiać śrubami konwertera w koło zamachowe
konwertera nie ruszam zostaje od mojego bo świeżo zregenerowana jest

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-09-23, 15:35
autor: Rad-T
ale że co ? konwerter zostawiasz przykręcony do koła zamachowego ? pompa skrzyni się ucieszy na takie manewry :)

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-09-23, 15:40
autor: boris
bo jeszcze trzeba trafiać śrubami konwertera w koło zamachowe
konwertera nie ruszam zostaje od mojego bo świeżo zregenerowana jest

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-09-23, 15:42
autor: Rad-T
edytuj posty bo zaraz się opierdziel posypie za pisanie jeden pod drugim.

Nie wyciąga się skrzyni bez konwertera, nie zostawiasz konwertera na kole zamachowym, gdy wyciągasz skrzynię, bo bardzo łatwo uwalić albo uszczelnienie pompy albo i pompę w skrzyni.

Re: 5R55E - odbudowa - rebuild

: 2013-09-23, 20:28
autor: boris
To jak mam do niego dojść tam są 4 śruby po przekątnej a przecież nim nie przekręcę?



Sorry za te posty po dwóch latach na forum jeepa trudno zmienić pewne nawyki.

Muszę chyba regulamin przejrzeć skoro się go tu przestrzega:)

Nie wiesz gdzie można kupić uszczelnienie ? :)

B