Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
albricht
Posty: 885
Rejestracja: 2010-09-03, 21:33
Lokalizacja: Wa-wa
Model Explorera: Jeep

Re: Brak oleju po czym brak "D", wsteczny jest

2017-01-12, 23:02

Dawaj ja ją zrobię
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.

karczew
Posty: 15
Rejestracja: 2017-01-01, 14:36
Lokalizacja: Zielona Góra
Model Explorera: Expedition 2003

Re: Brak oleju po czym brak "D", wsteczny jest

2017-01-12, 23:24

Do Wawy kawał drogi niestety mam ;(

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Brak oleju po czym brak "D", wsteczny jest

2017-01-13, 05:50

Rób własnymi siłami, za czwartym razem się uda.
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

albricht
Posty: 885
Rejestracja: 2010-09-03, 21:33
Lokalizacja: Wa-wa
Model Explorera: Jeep

Re: Brak oleju po czym brak "D", wsteczny jest

2017-01-13, 09:21

Zdemontuj paleta i kurier.
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.

karczew
Posty: 15
Rejestracja: 2017-01-01, 14:36
Lokalizacja: Zielona Góra
Model Explorera: Expedition 2003

Re: Brak oleju po czym brak "D", wsteczny jest

2017-01-20, 18:27

Witam ponownie!!!
Po dlugim okresie ford w końcu nabrał mocy urzędowej i skrzynie mam juz na stole.
Tak jak było napisane ujarał sie forward.
Mam kilka pytań:
- gdzie kupię przekladki(tarcze znalazłem w midpartsie)
- gdzie kupię pierwszą przekładkę i ostatnią (nie wiem jak fachowo się to nazywa)?
- najważniejsze pytanie. Na dnie kosza znalazłem strzęp gumowej uszczelki z zabkami. Po schemacie nie widzę gdzie miała by sie znajdować. gdzie mogę takową dostać i w którym miejscu ją zainstalować.
Pozostała część skrzyni wygląda nietknięta. Jutro pomierzę pozostałe tarcze.
Olej zlatywał czysty również z hydrokinetyka.


Skrzynia naprawiona.
Wymieniłem tarcze i przekładki na usmażonym forwardzie. Niestety nie znalazłem nigdzie przekładki zamykającej. W miare możliwości zeszlifowałem papierami siernymi na klocku polerskim.
Uszczelka, która znalazłem na dnie kosza okazała sie być uszczelka cisnieniową w elemencie sciskającym kosz podczas pracy. Wypchało ją na zewnątrz. Wymienione obie( wewnętrzna i zewnętrzna).
Tarcze na directie już też nie były najlepsze więc od razu wymieniłem.
Hamulce wyglądały na nie zurzyte.
Pompa ok.
Z hydrokinetyka zlałem olej, potem zalałem trochę świeżego i ponownie zlałem.
Uszczelki które miałem po drodze również wymianiałem nie bede sie rozpisywał, ale wszystkie które widziałem, że są na wierzchu i są w zestawie.
Oczywiście nowy filtr + czyszczenie misy.
No i na tyle. Skrzynia chodzi rzekł bym aksamitnie jak nowa. Żadnych szarpnięć stuków zgrzytów.
"D" i "R" wchodzą bardzo miękko.

Wróć do „SKRZYNIE AUTOMATYCZNE ASB”