Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Motocyklista
Posty: 27
Rejestracja: 2016-03-04, 09:44
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Ex III

Pompa 5r55w/s

2017-02-01, 11:35

Witam. Panowie , chcę dorobić przyrząd do wyjmowania pompy z asb , nie chcę opukiwać jak na youtube. Nie mam wyjętej skrzyni (czekam na graty) , więc mam prośbę o zmierzenie "rurki" wychodzącej z pompy ( oś konwertera). Średnica wielowypustu i gładkiej części + długość od uszczelniacza do wielowypustu. Z góry dziękuję. Po testach zamieszczę opis co i jak oczywiście. Pozdrawiam z Płocka :-)

Motocyklista
Posty: 27
Rejestracja: 2016-03-04, 09:44
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Ex III

Re: Pompa 5r55w/s

2017-02-02, 10:17

Jeszcze zapomniałem o jednym - wysokość w pionie od uszczelniacza pompy do krawędzi dzwonu skrzyni. Halo , specjaliści od asb - żyjecie :-)

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Pompa 5r55w/s

2017-02-02, 11:10

Słyszycie koledzy rzucamy wszystko i pędzimy zmierzyć koledze pompkę ...
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Motocyklista
Posty: 27
Rejestracja: 2016-03-04, 09:44
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Ex III

Re: Pompa 5r55w/s

2017-02-02, 13:12

Ha. Uderz w stół itd. Witam "loże szyderców" :-) Boris , nic nie rzucaj. Nie pali się. Przy okazji jak możesz mi pomóc to poproszę.

albricht
Posty: 885
Rejestracja: 2010-09-03, 21:33
Lokalizacja: Wa-wa
Model Explorera: Jeep

Re: Pompa 5r55w/s

2017-02-10, 07:32

Jak nie chcesz pukać w stator. w otworach gdzie się przykręca pompę są gwinty. Reszty nie muszę tłumaczyć.
Uwaga można zniszczyć gwint w obudowie .
Pukanie to najlepszy i najszybszy sposób niż jakiekolwiek dziwne patenty .
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Pompa 5r55w/s

2017-02-10, 17:31

niech złapie zębami i wyciągnie jak korek od wina ;) :D

Motocyklista
Posty: 27
Rejestracja: 2016-03-04, 09:44
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Ex III

Re: Pompa 5r55w/s

2017-02-13, 09:06

Jak nie chcesz pukać w stator. w otworach gdzie się przykręca pompę są gwinty. Reszty nie muszę tłumaczyć.
Uwaga można zniszczyć gwint w obudowie .
Pukanie to najlepszy i najszybszy sposób niż jakiekolwiek dziwne patenty .
Witam. Opukanie młotkiem to najszybszy na pewno sposób , ale pompa to jednak delikatna część. Spróbuję po swojemu. Albricht , jako specjalista od asb stosowałeś tłoki servo z oringami ( AJ1E Superior Solutions ) i blok elektrozaworów Sonnaxa ( z niebieską płytką ). Zamówiłem takowe i właśnie kumpel przywiózł mi je ze stanów. Jeszcze chcę zamontować ShiftKit Transgo ( pomarańczowy ). Jak według Ciebie sprawdzą się takie pomysły. Pozdrawiam

albricht
Posty: 885
Rejestracja: 2010-09-03, 21:33
Lokalizacja: Wa-wa
Model Explorera: Jeep

Re: Pompa 5r55w/s

2017-02-14, 22:23

Graty sonnaxa są drogie i często gęsto to pic na wodę nie działa. Każde graty performance są lepsze od stocka.
Firma Trans Go robi dobre graty i połowę tańsze najważniejsze działa
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.

Motocyklista
Posty: 27
Rejestracja: 2016-03-04, 09:44
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Ex III

Re: Pompa 5r55w/s

2017-02-15, 09:25

Dzięki za info. W tym miesiącu powinienem mieć resztę gratów. Trochę to trwa , ale korzystając z pomocy kumpli oszczędzam na wysyłce i cle. Pozdrawiam

Motocyklista
Posty: 27
Rejestracja: 2016-03-04, 09:44
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Ex III

Re: Pompa 5r55w/s

2017-04-16, 19:48

Słyszycie koledzy rzucamy wszystko i pędzimy zmierzyć koledze pompkę ...
Zaje....e dzięki za pomoc panie "ć-u"borisie. Dla zainteresowanych średnisa wałka pompy to +- 32mm.

Motocyklista
Posty: 27
Rejestracja: 2016-03-04, 09:44
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Ex III

Re: Pompa 5r55w/s

2017-04-17, 19:34

Do wyjęcia pompy zastosowałem zacisk węża powietrza (12zł) i ściągacz dwuramienny (pożyczony). Postaram się zamieścić zdjęcia niebawem.
Załączniki
DSC02344.JPG
DSC02348.JPG

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Pompa 5r55w/s

2017-04-17, 20:32

ha ha, od dawna to stosuję.
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Motocyklista
Posty: 27
Rejestracja: 2016-03-04, 09:44
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Ex III

Re: Pompa 5r55w/s

2017-04-17, 20:43

No to jak to jest? Jak prosiłem o pomoc , to była cisza jak po śmierci organisty. Sporo wiadomości jest na forum , ale mam wrażenie , że niektóre tematy są tabu.

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Pompa 5r55w/s

2017-04-17, 21:08

tabu nie tabu szybciej wybije pompę młotkiem niż pozakładam te ustrojstwa
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Motocyklista
Posty: 27
Rejestracja: 2016-03-04, 09:44
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Ex III

Re: Pompa 5r55w/s

2017-04-17, 21:12

tabu nie tabu szybciej wybije pompę młotkiem niż pozakładam te ustrojstwa
Młotkiem to się można w .... itd. itp. Kultura techniczna rodzimych "mechaników" stoi nadal na "wysokim" poziomie :-P

Wróć do „SKRZYNIE AUTOMATYCZNE ASB”