Strona 1 z 3

Rozrząd

: 2007-08-21, 21:43
autor: lekwp
I gdzie ew. najtaniej można kupić? Pozdro Waldemar

Re: Rozrząd

: 2007-08-21, 21:47
autor: Rad-T
w USA ... a powaznie musisz podzwonic - ja znalazlem do mojego exII w Lodzi za rozsadne pieniadze - caly komplet 4 lancuchow napinaczy rolek etc okolo 2500.

namiar znajdziesz w dziale sprzedam:

http://www.explorerclubpolska.com/forum ... c.php?t=34

Zaczynam szukać

: 2007-08-21, 21:51
autor: lekwp
Pozdro W.

Re: Rozrząd

: 2007-08-21, 21:57
autor: chevidan
a czemu chcesz wymieniać rozrząd?

Re: Rozrząd

: 2007-08-21, 22:03
autor: manius
no wlasnie masz przeciezEX z 1994

Re: Rozrząd

: 2007-08-21, 22:05
autor: lekwp
Zaczynam się rozglądać za różnymi przyczynami tego że bryka chodzi jak na 3 garach.
Zacznę od elektryki: świece, przewody, cewka no i przyszedł mi do głowy też rozrząd może niekoniecznie, może wtryski ??? Mechanik wraca z urlopu w poniedziałek a i to diabli wiedzą kiedy będzie miał czas. A może jeszcze coś innego?

Re: Rozrząd

: 2007-08-21, 22:23
autor: manius
posprawdzaj w tej kolejnosci jak napisales ;-)

Re: Rozrząd

: 2007-08-21, 22:26
autor: lekwp
A wtryski mogą dać takie objawy?

Re: Rozrząd

: 2007-08-21, 22:35
autor: manius
tak,
masz gaz?

Re: Rozrząd

: 2007-08-21, 22:41
autor: lekwp
Ano juści rzekłeś prawdę mam.

Re: Rozrząd

: 2007-08-21, 22:44
autor: manius
czyli czy na gazie czy benzynce jednakowo kuleje?

Re: Rozrząd

: 2007-08-21, 22:47
autor: lekwp
Prawie jednakowo, bardzo mała różnica.

Re: Rozrząd

: 2007-08-21, 22:51
autor: manius
no to zacznij od swiec

przewody mozesz sprawdzic jak jest ciemno
zapal silnik i otworz maske (ktos niech dodaje gazu)
obserwuj silnik z lewej i prawej
jak zobaczysz male przebicia to masz kable do wymiany

Re: Rozrząd

: 2007-08-21, 22:59
autor: lekwp
Tak zrobię. Pozdro W.

[ Dodano: 2007-08-25, 18:15 ]
Chyba jednak rozrząd bo słychać metaliczne stuki. Jak miałem "kaszlaka" to tak walił łańcuch rozrządu o obudowę pozdro W.

Re: Rozrząd

: 2011-05-25, 13:46
autor: desmo
Na uruchomionym motorze zdejmuj po kolei po jednym przewodzie zapłonowym i sprawdzaj czy pracuje inaczej jeżeli jeszcze gorzej to znaczy ze to nie ten cylinder wtedy załuz spowrotem fajke na świece, i tak po kolei az trafisz na cylinder na którym zdjecie i założenie nie powoduje zmiany pracy motoru. Wtedy wiesz że to ten cylinder. Zacznij od wymiany swiecy plus przewodu. A jeżeli to nie to i nie wtryskiwacz jak mówiłeś to niestety ale walnieta uszczelka pod głowica i na tym garze nie ma ciśnienia sprężania, upewnij się przyżądem do mierzenia ciśnienia.