Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: ktokolwiek widział , ktokolwiek wie..

2014-11-26, 09:23

uważaj, żeby nie zakończył jak typowy SOHC :D :D

w FŁT próbowałeś ? napisz może do nich

http://www.fltpolska.pl/pl/dane_kontaktowe.html
Ostatnio zmieniony 2014-11-26, 09:27 przez Rad-T, łącznie zmieniany 1 raz.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
norbi73
Posty: 614
Rejestracja: 2008-02-07, 17:19
Lokalizacja: Police
Model Explorera: EX I 93" 4,0 supercharger
Kontakt: Strona WWW

Re: ktokolwiek widział , ktokolwiek wie..

2014-11-26, 09:28

kiedyś wszystkich nas czeka los typowego SOHC hihihihihi
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..

Awatar użytkownika
toms001
Posty: 96
Rejestracja: 2011-03-13, 12:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt: Strona WWW

Re: ktokolwiek widział , ktokolwiek wie..

2014-11-26, 18:05

Zapytaj tu www.sped.pl

Naprawdę kozaki i powinni mieć takie łożyska.
Nareszcie jest EXIII:)

frankotech
Posty: 306
Rejestracja: 2010-06-20, 21:10
Lokalizacja: zach-pom

Re: ktokolwiek widział , ktokolwiek wie..

2014-11-26, 21:35

Co do dostępu do łożysk to nie powinno być problemów

Trochę trudniej z łożyskiem igiełkowym.

Przedzwoń do www.nskeurope.pl - powinni mieć takie same jak były zainstalowane.

Z obrotami łożyska to nie problem, standardowe mieszczą się w zakresie.

Trochę danych dotyczące części do regeneracji:
Front Bearing Part Numbers: (20x47x14mm)

MRC - #203S
NSK - #NC 6203C3X28
SKF - #6203

Rear Bearing Numbers: (17x40x12mm)

MRC - #204S
NSK - #NC 6204C3X28
SKF - #6204
Rotor seals - Chicago Rawhide Part# 8522 -- SKF uszczelnienia te same symbole
Chicago Rawhide #7967 (Viton / 20mm x 47mm x 7mm double lipped)

Rear rotor bearings - INA part #FC65477

Case sealant - Permatex (Loctite) part #51813

Bearing Lubrication - Dow Corning #44 Additionally, Husky grease part #00603 can be used

Oil GM part #12345982

2 Bearing, Needle, INA #FC65477.1
1 Bearing, NSK #NC6203C3X28,
(#6203DDU8AC3EX28)
1 Bearing, NSK #NC6204C3X28,
(#6204DDU8AC3EX28)
1 Seal, Chicago Rawhide #7968
1 Loctite Gasket Eliminator 518, #51831
1 Husky Grease, #00603


Igiełkowe zakładają takie przy reanimacji turbiny:
http://osinskiartur.pl/Produkt/Lozysko/ ... rettyPhoto


Wymiary:
http://www.noc.ua/en/online-catalog-bea ... PK&key=680


http://www.noc.ua/en/online-catalog-bea ... le=FC65477

http://www.noc.ua/en/online-catalog-bea ... Q&key=1253

Kulkowych to praktycznie szukasz normalnych z luzem C3 i do pracy w temperaturze do 200 st i powinno być ok, SKF oznacza prawdopodobnie S1 do 200 st.

Reasumując bez problemu znajdziesz zwykłe łożysko z luzem promieniowym C3, X28 lub S1 po obróbce cieplnej do pracy w tem. 200 st.


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
norbi73
Posty: 614
Rejestracja: 2008-02-07, 17:19
Lokalizacja: Police
Model Explorera: EX I 93" 4,0 supercharger
Kontakt: Strona WWW

Re: ktokolwiek widział , ktokolwiek wie..

2014-11-26, 22:17

frankotech jak namierzysz mi gdzieś te łożyska x28 albo s1 to dobrą flaszkę stawiam :) ja nie mogę :/ jak chyba w 2010 wymieniałem te igełkowe to było tego mnóstwo ( wtedy sciągałem UK)teraz zniknęły.. zlokalizowałem je na ebayu i ZSRR , tylko nie wiem jak to w rasiji zakupić hihi
pozdrawiam
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..

frankotech
Posty: 306
Rejestracja: 2010-06-20, 21:10
Lokalizacja: zach-pom

Re: ktokolwiek widział , ktokolwiek wie..

2014-11-27, 09:55

Czy te łożyska 6... mają rowek na pierścień osadczy?

Zrób fotę tych łożyska,
Wychodzi mi na to, że to są skośne wrzecionowe z rowkiem na pierścień osadczy na zewnętrznym pierścieniu łożyska.
Ostatnio zmieniony 2014-11-27, 10:24 przez frankotech, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
norbi73
Posty: 614
Rejestracja: 2008-02-07, 17:19
Lokalizacja: Police
Model Explorera: EX I 93" 4,0 supercharger
Kontakt: Strona WWW

Re: ktokolwiek widział , ktokolwiek wie..

2014-11-27, 10:44

stare łożyska poszły do śmieci , nie było na nich rowka osadczego ma czole bieżni był tylko opis x28 i to wszystko.
pozdrawiam
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..

frankotech
Posty: 306
Rejestracja: 2010-06-20, 21:10
Lokalizacja: zach-pom

Re: ktokolwiek widział , ktokolwiek wie..

2014-11-27, 10:51

stare łożyska poszły do śmieci , nie było na nich rowka osadczego ma czole bieżni był tylko opis x28 i to wszystko.
pozdrawiam
Czyli już było wcześniej wymieniane.

Z opisu wynika, że powinno być kulkowe skośne.

Poszukam

Awatar użytkownika
norbi73
Posty: 614
Rejestracja: 2008-02-07, 17:19
Lokalizacja: Police
Model Explorera: EX I 93" 4,0 supercharger
Kontakt: Strona WWW

Re: ktokolwiek widział , ktokolwiek wie..

2014-11-27, 11:27

wymieniane bo ja wymieniałem... orginalne nsk 6203c3x28 i 6204c3x28 to nie były łożyska skośne , moze gdzieś znajdę je w złomie i zrobie fotkę. frankotech jak bys miał jakies namiary i info to pliss pw
pozdrawiam
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..

frankotech
Posty: 306
Rejestracja: 2010-06-20, 21:10
Lokalizacja: zach-pom

Re: ktokolwiek widział , ktokolwiek wie..

2014-11-27, 11:30

Oryginalne były bez NC z przodu?

Awatar użytkownika
norbi73
Posty: 614
Rejestracja: 2008-02-07, 17:19
Lokalizacja: Police
Model Explorera: EX I 93" 4,0 supercharger
Kontakt: Strona WWW

Re: ktokolwiek widział , ktokolwiek wie..

2014-11-27, 11:31

bez
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..

Wróć do „WARSZTAT”