Witam,
Jak stukanie z przodu, to tak jak Radek napisał: ja bym obstawiał na 70% łączniki stabilizatora - przynajmniej ja tak mam: albo luz i caly łacznik do wyniany albo tylko gumy; na pozostałe 30% sworzeń dolny - w zalezności jak dawno byl wymieniany; u mnie sworzeń po stronie kierowcy leci raz na 2 lata jak w szwjcarskim zegarku; a po stronie pasarzera trzyma juz 4 rok;
[ Dodano: 2010-06-17, 13:33 ]
Na stacji diagnostycznej niestety, zwykle źle diagnozują co jest nie tak, lepiej samemu sprawdzić. Ściągasz koło, wyciągasz śrubę zabezpieczającą łączenie górnego wahacza ze zwrotnicą, wyciągasz górny wahacz ze zwrotnicy. Wyczujesz nawet najmniejszy luz, wystarczy poruszać sobie z czuciem dolną częścią - luz na sworzniu dolnego wahacza i przy górnym wahaczu sworzniem, który jest z nim zintegrowany. Możesz wtedy też sprawdzić końcówki drążków kierowniczych i same drążki też się da wyczuć luzy.
Adrian.. a czy po takiej operacji z wyciągnięciem tego wahacza gornego ze zwrotnicy nie trzeba będzie potem ustawiać geometrii???
Ostatnio zmieniony 2010-06-17, 13:35 przez
geos1, łącznie zmieniany 1 raz.