Marcin - zawór EPC  zapodany inny sprawny a nie ten co pokręciłem śrubką.  Czerwony i stary też był czerwony.
Tak - zapina chyba wszystkie biegi.
Dzisiaj bardzo szybko po 3 kiloskach zaczęła mi mrugać. Korzystając z zatwardzenia w dolince zgasiłem na 2 sekundy i znowu odpaliłem i resztę trasy nie mrugała.  
Problem z widocznością na bagnecie, zwłaszcza po dolewaniu jak cała kanalizacja mokra i bagnet przy wsadzaniu też się moczy i błyszczy... Na prawdę nie ma jak sprawdzić dokładnie oleum. 
No i dziś jak już się wQuRwIłEmMmM. to zastosowałem metodę której pewnie większość młodzieży nie zna..., nie pamięta bo za komuny się uczyłem...
Zakupiłem sobie w aptece zasypkę ? talk - do dupki niemowlaka.  Wystarczy bagnet lekko oprószyć i zasadzamy go do oporu w te gniazdo, a po wyjęciu już dokładnie wiemy jak daleko sięgamy i jaki poziom mamy   (wiem że to może kogoś rozczarować, ale ważne że kobitka (exia) powie że jest OKI   
 
No i mi wyszło że ma 13 mm za dużo znowu....
Dopiero jutro po powrocie z robo poprawię, ale talk jest już na stałym wyposażeniu bo i do poziomu oleju  silnika też super się przydaje.
Ps - tak szczerze: miał ktoś kłopoty z odczytaniem pomiaru na bagnecie bo prawie nic nie widać ?  Ktoś znał metodę z talkiem ?
Nauczyłem się tego w ** ubiegłego wieku, przepraszam, nawet w ubiegłym tysiącleciu  
