2017-08-29, 16:10
Mój Ex ma przejechane 365000 km więc GEM może padać. Chciałbym to naprawić gdyż auto przez ostatnie półtorej roku mocno doinwestowane, porobiłem prawie wszystko hamulce przód i tył, łożyska z piastami, kompletne zawieszenie z przodu łącznie z regeneracją przekładni, wymiana amorów, habrowanie resorów i usprawnienie nivo na tyle, regeneracja skrzyni biegów, rozrząd, nowe chłodnice, klima, butla lpg z regeneracją wtryskiwaczy - gaz Prins itd., doposażenie auta w nawigację, dvd i inne bajery. Pozostały do poprawienia progi po "sztukaterii" poprzedniego właściciela. Zainwestowałem w autko sporo czasu i pieniędzy, będzie miał już chyba u mnie dożywocie hehe więc chcę naprawić również i to. Z zawodu jestem elektromonterem, zajmuję się systemami alarmowymi, kontrolą dostępu, kamerami itp. mam także na koncie kilka alarmów w autach, więc jakieś tam podstawy posiadam. Trochę odbiegłem od tematu ale wracając do sedna sprawy. Czy byłbyś w stanie sprawdzić/naprawić mój moduł GEM oczywiście za odpowiednią opłatą albo udzielić jakiejś wskazówki co pada w tych modułach? Może jakaś pierdoła typu tranzystor, kondensator, zimny lut itp. Tak jak pisałem wcześniej sprawdziłem na szybko tylko instalację w drzwiach kierowcy i przewód zasilający silniczek podnoszenia szyby ma stałe zwarcie, oporność 0,00, to poniekąd wyjaśniałoby niedziałające szyby, gdyż przy zerowej rezystancji mógł zadziałać jakiś układ przeciążeniowy i odłączyć wszystko. Ale bez dokładnego sprawdzenia to jest wróżenie z fusów. Dokładniejszymi pomiarami wiązki zajmę się w weekend.