Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-04, 08:13

Super, ale pracy jest sporo. :-)
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-04, 08:49

a szybka do wymiany nie idzie ?
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-04, 08:59

idzie ale w serwisie jak będzie gotowy to pojadę do Bydgoszczy wymienić
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-04, 09:05

a jasne,
bo tak bez deski to by ją łatwiej było wyjąć ;)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-04, 09:11

wiem, ale tak sobie założyłem żeby pierw złożyć podzespoły umożliwiające odpalenie i zrobienie diagnostyki kompa więc szyba musi iść na koniec jak już będzie 100% pewności że auto odjedzie też bym wolał sam wkleić
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
Cezar
Posty: 310
Rejestracja: 2010-07-25, 22:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-04, 20:28

Jestem pełen podziwu dla Twojej, Boris, pracy. Toż to jak SKD nowych aut w fabryce :-D
Pozdrawiam Czarek
601055808

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-10, 19:16

to dla potomnych jak wygląda akcja serwisowa :D

tak wygląda czujnik starego typu w SOHC:

Obrazek

i jego wtyczka:

Obrazek

a tak wygląda wiązka z akcji serwisowej:

Obrazek

jak widać, na czujniku jest już inny rodzaj wtyku, a ten oryginalny z wiązki auta będzie wpięty na końcu tego serwisowego.

nowy czujnik:

Obrazek

Stary czujnik wykręcamy kluczem 13 i szybko wstawiamy w jego miejsce nowy czujnik, żeby nie wyleciało za dużo płynu hamulcowego.

Nowy czujnik jest na klucz 22.

Obrazek

Nie ma żadnej uszczelki pod czujnikiem, więc zapewne gwint albo otwór jest stożkowy.

czujnik z wpiętą wiązką serwisową:

Obrazek

i podłączona nowa wiązka do instalacji samochodu:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-10-10, 08:50 przez Rad-T, łącznie zmieniany 1 raz.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Klubowicz wit.rys
Klubowicz
Posty: 2187
Rejestracja: 2013-03-17, 09:36
Lokalizacja: Chyrzyna-podkarpacie
Model Explorera: już nie ...

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-10, 20:18

to się nazywa relacja serwisowa... :thumbup:
Witold
(604902478, wit.rys@gmail.com)

Awatar użytkownika
Cezar
Posty: 310
Rejestracja: 2010-07-25, 22:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-16, 08:57

To bardzo ciekawe, co piszesz Radek. Właśnie zadzwonili z ASO forda z informacją, że wiążka już doszła i że wymiana zajmie 5 godzin :632: Aż strach im oddać auto.
Pozdrawiam Czarek
601055808

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-16, 09:08

To bardzo ciekawe, co piszesz Radek. Właśnie zadzwonili z ASO forda z informacją, że wiążka już doszła i że wymiana zajmie 5 godzin :632: Aż strach im oddać auto.
te zawiłości czasoprzestrzenne w ASO opisał już rkosa :)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Cezar
Posty: 310
Rejestracja: 2010-07-25, 22:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-16, 09:13

No tak, w takim razie, jeśli pozwolisz posłużę się Twoją super fotorelacją (jak zwykle) i pokażę panom w aso co i jak należy zrobić.
Pozdrawiam Czarek
601055808

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-16, 09:17

hehehe powiedzą Ci, że oni się znają i nie będzie ich tu amator uczył dzieci robić :D
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Cezar
Posty: 310
Rejestracja: 2010-07-25, 22:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-16, 09:24

Taaa, widziałem z jakim zaciekawieniem/niesmakiem patrzyli na hali na mojego exa. Mechanicy, którzy w latacch 1999-2000 byli w stanie ogarnąć exa juz dawno nie pracują.
A propos - chyba fordów a nie dzieci, bo w tej materii mam niezłe doświadczenie :-D :-D
Ostatnio zmieniony 2014-09-16, 09:36 przez Cezar, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam Czarek
601055808

Awatar użytkownika
art-set
Posty: 140
Rejestracja: 2010-10-20, 20:43
Lokalizacja: Żuromin
Kontakt: Strona WWW

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-16, 10:22

U mnie bratu zaczęło cieknąć z tego czujnika i kazałem mu szybko wtyczkę odczepić i dzwonić do aso i wyobraźcie sobie, że się w Krakowie od razu umówił na przyszły tydź telefonicznie. I nawet żadnych problemów nie robili, jak ogarnę swojego to też muszę jechać do Płocka.
art-set.cba.pl
Set

Awatar użytkownika
rkosa
Posty: 324
Rejestracja: 2007-08-07, 08:35
Lokalizacja: Elbląg
Model Explorera: były, ale się zmyły

Re: Dlaczego po zakupie Explorera trzeba sprawdzić TEMPOMAT

2014-09-16, 11:05

I nawet żadnych problemów nie robili, jak ogarnę swojego to też muszę jechać do Płocka.
Jedź do Ciechanowa - ta sama droga. Ja już tam chłopaków wychowałem na Explorerach (m.in. naprawiali wiązki elektryczne w całym explo), więc nie będzie kłopotów i strachu. W razie czego powiedz, że "kiero" Kosa tak kazał.
Ostatnio zmieniony 2014-09-16, 11:07 przez rkosa, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest: Mazda Premacy
Było: BMW E34, Fiat 126p, Seicento, Ford Escort, Explorer I, II, Fiesta, Mondeo, Honda Civic, Isuzu Trooper, Mazda 121, 323F, Opel Corsa, Peugeot 205, Renault Safrane, SAM (Muscel+UAZ), UAZ 3.0d

Wróć do „WARSZTAT”