Musisz koniecznie zrobić te podciśnienie... to jest powód braku przodu... nie zapinana wolnobiezki... no chyba że zapnij ją na stałe...
W moim temacie o napędach, Lisu to opisał...
					
															
															
 MirEx68
 MirEx68
						
					No tak, tam jest odwrotnośćPrzecież w nich nie ma 10 atmosfer aby je rozpieprzyło
 czyli "podciśnienie" i ważne by się nie robiły płaskie.
 czyli "podciśnienie" i ważne by się nie robiły płaskie. MirEx68
 MirEx68
						
					 MirEx68
 MirEx68
						
					Jeżeli pytasz o dźwignię zmiany biegów, to jest tam włącznik-wyłącznik OD no i mechanizm odblokowujący dźwignię poprzez wciśnięcie hamulca przed przełączeniem z P na D,R,1,2. Oczywiście nie jest to mechaniczne urządzenie tylko coś na zasadzie elektromagnesu.A na samym drazku sa jakies czujniki?
 MirEx68
 MirEx68
						
					 jacek4
 jacek4
						
					Miałem kiedyś to samo - musiałem wajchą odpowiednio trafić aby wsteczny świecił.aha. ale generalnie przyczyn tego ze nie włacza wstecznego to przy skrzyni szukac? to wyglada tak jakby coś nie łaczyło czasem. raz na jakis czas zaswieci jak chwile sie porusza dzwignia.
 tym bardziej że sprawdza się to w automatach bo stoi na "P" przy normalnych musiało by to być luz plus ręczny
 tym bardziej że sprawdza się to w automatach bo stoi na "P" przy normalnych musiało by to być luz plus ręczny 