2015-08-26, 10:06
Po przejechaniu kilku km i ponownym odpaleniu silnik zaczął nierówno pracowac.Basowe dudnienie jakby tłumnik był dziurawy.Przy mocnym przegazowaniu lekko przerywa wchodząc na obroty.Objawy zarówno na benzynie jak i na gazie.Jakby nie palił na jeden cylinder.Po fakcie wymiana swiec-autolite,przewodów -standard ,cewki niestety używka oraz filtru powietrza bez zmian.Pomiar ciśnienia spręzania kolejno zaczynając od pierwszego cylindra 9 8 8 6 6 6.Po rozgrzaniu silnika moim zdaniem gorsza praca z tym że lepiej na gazie niż na pb.Niekiedy po wyłaczeniu silnika słyczać jakby syk powietrza ok 2 sek.Czy naiwnie moge liczyć na to ,ze winne sa uszczelki kolektora ssącego?Proszę o podpowiedzi i sugestie co sprawdzić jeszcze i co może być przyczyna.
David Vincent widział ich. On wie, że oni wiedzą że on wie.