Strona 1 z 1
ExII OHV-moc
: 2008-11-23, 21:05
autor: Dawid
CZesc.Moze ktos wie w jaki sposob zostala ograniczona moc ohv ze wzgledu na spaliny?
Kurcze,ktos kiedys o tym wspominal...Chcialbym sie pozbyc tego "hamulca".
Re: ExII OHV-moc
: 2008-11-24, 07:45
autor: starwind
one są chyba po prostu "rozprężone" ale pewności nie mam

Re: ExII OHV-moc
: 2008-11-24, 17:55
autor: chevidan
1.zaślep zawór recylkulatora spalin lub przynajmniej odłącz i zaślep podciśnienie sterujące.nie powinno wywalić błędu.jak zawór się otwiera(1500-3500 obrotów) to spaliny podawane są do kolektora ssącego za przepływomierzem(co wszystkim wiadomo) i to sutkuje zubożeniem mieszanki,pomijając zawartość tlenu w spalinach.wiele to nie da ale jak ktoś cokolwiek więcej poczuje pod butem to można tak jeździć.
2.na resztę nic nie poradzisz bo obcięli parę koników softem sterownika ze względu na ekologię.na uparego można by sterownik założyć od EX I(teoretycznie) ale nie sprawdzałem czy to zadziała.nie wiem czy będzie działał prędkościomierz oraz dodane w ex II kontrolki i czy skrzynka nie zgłupieje.
Re: ExII OHV-moc
: 2008-11-24, 18:09
autor: Dawid
DZieki Daniel.
[ Dodano: 2008-11-24, 17:12 ]
1.zaślep zawór recylkulatora spalin lub przynajmniej odłącz i zaślep podciśnienie sterujące
jakie to proste...

gdzie ten zawor znajde?

Re: ExII OHV-moc
: 2008-11-24, 18:34
autor: chevidan
tu:
co prawda to silnik SOHC ale urządzonko tak samo wygląda.w OHV jest bliżej miarki oleju.
Re: ExII OHV-moc
: 2008-11-24, 19:22
autor: Dawid
Oki.Jutro bede dzialal.Dam znac,czy jeszcze jezdzi

Re: ExII OHV-moc
: 2008-12-04, 11:40
autor: mika
tu masz informacje, co i jak
znasz angielski wiec nie ma problemu:
http://fordfuelinjection.com/?p=9