.... Przewody zasilające nagrzewnice (tak myślę ) które przechodzą do kabiny są gorące .....
i prawidłowo, 
bo gorąca woda z silnika  przepływa non stop przez nagrzewnice
(obojętnie jaka ustawisz temperaturę)
w środku obudowy nagrzewnicy jest 
klapa która reguluje przepływ powietrza
i ustawia się w zależności jaka temp. ustawisz na pokrętle
(ciepło) powietrze kierowane jest na nagrzewnice
(zimne) powietrze omija nagrzewnice
klapa ta sterowana jest silniczkiem
który wisi na  bezpieczniku nr.10 
sprawdź go
żeby sprawdzić sam silniczek trzeba zdemontować cala deskę rozdzielcza
możesz jeszcze zerknąć przez dziurę w schowku czy się jakaś wtyczka nie poluzowała
poruszać wszystkimi kablami  
 
mógł jeszcze walnąć potencjometr (pokrętło od temperatury)
wyciągnij go zmierz oporność miedzy 7 a 8 (pokręć od oporu do oporu)
jeśli  
Ω się nie zmienia to znaczy ze  jest walnięty 
