Strona 1 z 1

pompa paliwa

: 2012-03-10, 21:14
autor: anton
co się dzieje z pompą ,dwa razy już zmieniałem bo się przepalały ,a tu znowu zaczyna buczeć,może jakiś modulator napięcia ?i to nie przez brak paliwa, bo jak się zaświeci rezerwa to od razu dolewam :-|

Re: pompa paliwa

: 2012-03-10, 21:26
autor: starwind
jak to pisał kiedyś Radek
"pompy zawsze psują się trzy razy" :P

Re: pompa paliwa

: 2012-03-10, 21:32
autor: anton
:-) uuf to już będę miał z tym spokój :mrgreen:

Re: pompa paliwa

: 2012-03-11, 07:38
autor: Rad-T
bo jak się zaświeci rezerwa to od razu dolewam
jak rezerwa się świeci to się nie dziwie że padają :)
te zamienniki są tyle warte co... od czasu moich cudów z pompami jeżdżę z minimum 1/4 baku paliwa i kłopoty się skończyły. Pamiętaj że auto jak się przechyla, to pompa może lecieć na sucho - nasz zbiornik jest tak wielki, że te 10 litrów rezerwy ma się gdzie rozlać - pomimo nawet tej klatki która niby ma rezerwę utrzymać :)

Re: pompa paliwa

: 2012-03-11, 07:55
autor: anton
rezerwa to rzadko się świeci ,po wymianie ostatniej pompy pilnuję poziomu paliwa ,a mimo to znowu buczy

Re: pompa paliwa

: 2012-03-11, 09:39
autor: karolb863
tak jak napisał Radek,trza pilnować poziomu paliwa zauważyłem u mnie że jak mam poniżej 1/4 baku to czasami też buczy,więc pilnuję żeby było około połowy i wtedy jest cisza,dodam tylko że objawy pojawiły się po regeneracji pompy,jak była oryginalna nic nie było słychać,nawet jak się kończyła. :-/

Re: pompa paliwa

: 2012-06-10, 20:16
autor: explorer_u2
dowale do tematu bo szkoda miejsca. I na mnie przyszła kolej, doczekałem się wymiany pompy. Odmówiła posłuszeństwa w najmniej oczekiwanej sytuacji. Szybka adaptacja pompy z innego auta i szukam orginału... nowa to wydatek 511 zł - rabat, a zamienniki szybko padaja jak sami wiecie. Fotka dla potomnych

Re: pompa paliwa

: 2012-06-16, 13:18
autor: explorer_u2
na obudowie pompy dzisiaj odkryłem zakładając nową jest też przekażnik odcinający "+" z immo. Należy - jeżeli chcemy obejść immo - przeciąć kabel koloru pomarańczowego wchodzący na przekażnik i zlutować z czerwono czarnym wchodzącym do pompy do zbiornika. I wszystko działa... no prawie :-P

Re: pompa paliwa

: 2012-12-17, 19:40
autor: pajur
na obudowie pompy dzisiaj odkryłem zakładając nową jest też przekażnik odcinający "+" z immo. Należy - jeżeli chcemy obejść immo - przeciąć kabel koloru pomarańczowego wchodzący na przekażnik i zlutować z czerwono czarnym wchodzącym do pompy do zbiornika. I wszystko działa... no prawie :-P
Możesz dokładniej to opisać ?
Które przewody w którym miejscu ciąć i dokładnie gdzie wlutować (którą końcówką)