nie chcialbym Ci kasztanic w temacie ale poprzednik lampek nie montowal.auto z takimi pierdolami juz zakupil
obserwuje temat bo sam jestem Ciekaw co w tym fordzie siedzialo....
Zaraz powiesz, że nie wiedziałeś że gwintu nie ma w głowicy na cylindrze nr 6 (to na pewno nie był pierwsze wywalenie szczególnie, że było tam ostro grzebane, albo tak jak przy kupnie, że z LPG jest wszystko zrobione "reduktor po regeneracji", a już przy dojeździe do Legnicy gaz zaczął szwankować, a po rozebraniu wdziałeś na zdjęciu jak wyglądał - sorry ale mój po 5 latach był w lepszym stanie. Mogłeś powiedzieć, że gubi litr oleju na 2t km, nie zdziwiłbym się, że po tygodniu było już poniżej kropki.nie chcialbym Ci kasztanic w temacie ale poprzednik lampek nie montowal.auto z takimi pierdolami juz zakupil
obserwuje temat bo sam jestem Ciekaw co w tym fordzie siedzialo....
Oki, po południu zrobię foty jak będę przy aucie.posprawdzałem i też mam lekki luz na wszystkich ośmiu garach, ścianki są ok
zrób coś dla mnie i wstaw fotkę wałka zamków i podpór wałka
Może wzięli pod uwagę planowanieciekawostka nowe śruby głowicy są 2 mm krótsze i mają 0.9 mm grubszą podkładkę
Wracam do tematu bo czas zakupić części, na pewno są dwa różne rozrządy dla Romeo i Windosra, znalazłem też na rockauto, że do naszego exa są dla Cloyes'a dwa różne rozrządy podane, jeden do października 2002, drugi od listopada 2002, niestety na zdjęciach nie widać różnic.Ślizgi masz fabryczne, ja napinacze wymieniłem kupiłem cały zestaw, PS to co sprzedając w jeepchrystlerpartc.pl to nieporozumienie z całego zestawu pasują tylko łańcuchy i napinacze ślizgi z ich zestawów nie podejdą.
Tak zapytam, nie kusił cię ten nowy z Jawora za 7k? Ja bym go zakupił, ale po takim wypadku trochę się obawiam, że jednak coś pękło po za tym co na zewnątrz.ogólnie to firmy które sprzedają części nie mają pojęcia o silnikach mi sprzedali rozrząd który nie pasował do niczego ślizgi miały inne wytłoczenia i latały na tulejkach jak żyd po pustym sklepie z kolei plastikowy ślizg ten niebieski po prawej na twoim zdjęciu trzeba było obciąć żeby wszedł generalnie wszystko się tam porozlatywało mam już ten silnik na stojaku ale nie miałem przez weekend chęci i czasu na jego oglądania kupiłem w zielonej górze cały silnik od expedition 4.6 03 rok i jest taki sam, sprawdziłem też że głowice pasują z lincolna 4.6 01-06 lup całą zdaj do obróbki i olej to spawanie