nie chcialbym Ci kasztanic w temacie ale poprzednik lampek nie montowal.auto z takimi pierdolami juz zakupil
obserwuje temat bo sam jestem Ciekaw co w tym fordzie siedzialo....
Zaraz powiesz, że nie wiedziałeś że gwintu nie ma w głowicy na cylindrze nr 6 (to na pewno nie był pierwsze wywalenie szczególnie, że było tam ostro grzebane, albo tak jak przy kupnie, że z LPG jest wszystko zrobione "reduktor po regeneracji", a już przy dojeździe do Legnicy gaz zaczął szwankować, a po rozebraniu wdziałeś na zdjęciu jak wyglądał - sorry ale mój po 5 latach był w lepszym stanie. Mogłeś powiedzieć, że gubi litr oleju na 2t km, nie zdziwiłbym się, że po tygodniu było już poniżej kropki.
Ja o to wszystko nie mam pretensji jako do sprzedającego, widziałem co brałem i liczyłem się z jakimiś tam kosztami szczególnie, że cena była duża niższa od innych w niewiele lepszym stanie. Jednak jako do klubowicza mam pewne pretensje, bo o pewnych rzeczach można było powiedzieć, być bardziej szczerym i ułatwić sprawę. Ja bym się zachował inaczej - np. sprzedając swojego ohv sam klientowi pokazałem, że ma dach podrdzewiały i że cieknie, oczywiście nie opuściłem z tego powodu ceny, ale on i tak kupił, a jam czyste sumienie
Co do poprzedników to jest ich wiele, ale mogę sprostować - poprzednik zamiast uszczelnić silnik nakleił sobie folie przyciemniające na przednie boczne szyby - dzięki temu wjazd do garażu zajmował mu 10 minut ale wyglądał w exie bardzo cool
Prosiłbym jednak, żeby wrócić do tematu - bo tu nie miejsce na narzekania, a ja mam parę problemów do wyjaśnienia.
Wracam do tematu tak sobie, słucham swojego silnika na filmiku i słyszę teraz i rozrząd i stukanie, które może pochodzić z tego luzu.
Posłuchałem parę filmików w temacie "Piston Slap Noise" np:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cVdUgIQEb8c[/youtube]
i faktycznie jest to podobny dźwięk jak u mnie, choć przy tym defekcie powinny być zjechane ścianki cylindrów u mnie są idealne. Przez to, że gwint jednej ze świec był raczej tylko atrapą też silnik mógł chodzić głośniej, ale to pierwsze gorsze wyjście zdaje się być bardziej prawdopodobne.
Teraz muszę stwierdzić, czy wystarczy wymiana pierścieni, czy jednak trzeba wymienić tłoki i równać cylindry, jak to drugie to naprawa przestaje się kalkulować ...