Explorer 4.6 V8 przerywa dławi się:/
: 2015-12-05, 03:24
Hej,
Mam Explorera 4.6 V8 z 2006r. Auto świeżo co przyprowadziłem z US. Auto zapala na dotyk na wolnych obrotach pracuje ładnie i równo. Problem pojawia się gdy wcisnę pedał w podłogę wtedy Ex zaczyna się dławić przerywać strzelać tak jak by nie chodził na wszystkie gary:/ A jak ruszam spokojnie to zapnie wszystkie biegi i jak jade spokojnie na 6 biegu czy to 60 czy 80 czy 120 i delikatnie chcę dodać gazu to zaczyna go telepać tak, że muszę dodać więcej gazu żeby zredukował bieg wtedy dławienie się i przerywanie telepanie znika:/ Ma ktoś jakiś pomysł?
Mechanik podłączył kompa i wyszło wypadanie zapłonu i nic więcej. Jak zrobił to pierwszy raz raz to check engine zaczął migać, silnik zaczął przerywać po chwili check zapalił się na stałe. Po nocy w garażu na drugi dzień check już się nie palił ale problem pozostał.
Jestem umówiony na poniedziałek na wymianę wszystkich świec, sprawdzenie ciśnienia paliwa, sprawdzenie ciśnienia w silniku.
Nie wiem czy to ważne ale mam zmieniony dolot wraz z filtrem stożkowym na K&N może coś przepływka broi?
Macie chłopaki jakiś pomysł żebym nie musiał rozbierać połowy samochodu i nie wymieniał tuzina niepotrzebnych rzeczy?
Dzięki za wszelkie sugestie
Pozdrawiam
Maciej
Mam Explorera 4.6 V8 z 2006r. Auto świeżo co przyprowadziłem z US. Auto zapala na dotyk na wolnych obrotach pracuje ładnie i równo. Problem pojawia się gdy wcisnę pedał w podłogę wtedy Ex zaczyna się dławić przerywać strzelać tak jak by nie chodził na wszystkie gary:/ A jak ruszam spokojnie to zapnie wszystkie biegi i jak jade spokojnie na 6 biegu czy to 60 czy 80 czy 120 i delikatnie chcę dodać gazu to zaczyna go telepać tak, że muszę dodać więcej gazu żeby zredukował bieg wtedy dławienie się i przerywanie telepanie znika:/ Ma ktoś jakiś pomysł?
Mechanik podłączył kompa i wyszło wypadanie zapłonu i nic więcej. Jak zrobił to pierwszy raz raz to check engine zaczął migać, silnik zaczął przerywać po chwili check zapalił się na stałe. Po nocy w garażu na drugi dzień check już się nie palił ale problem pozostał.
Jestem umówiony na poniedziałek na wymianę wszystkich świec, sprawdzenie ciśnienia paliwa, sprawdzenie ciśnienia w silniku.
Nie wiem czy to ważne ale mam zmieniony dolot wraz z filtrem stożkowym na K&N może coś przepływka broi?
Macie chłopaki jakiś pomysł żebym nie musiał rozbierać połowy samochodu i nie wymieniał tuzina niepotrzebnych rzeczy?
Dzięki za wszelkie sugestie
Pozdrawiam
Maciej