nivo Fordoskie teoretycznie powinno pompować po zamknięciu wszystkich drzwi czyli jak użytkownik siedzi w aucie ostatnio taki myk miałem w expeditionie klienta nie pompowało mu bo miał zwore w czujniku zamknięcia drzwi . . . good luck
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris
no przyznam że drzwi jak drzwi ale tylną klapę to na pewno miałem otworzoną jednak kompresor na pewno się załączył...
brakuje mi kurcze czasu żeby to dokładnie obadać...
jacek4, no mój poprzedni opis był w wersji delikatnej przekazujący że tył się nie podnosi
Borys nie koniecznie, ostatnio wymieniałem niwo w II i pompowało z otwartą klapą bagażnika a w nim śmietanka towarzyska żeby obciążyć tył
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.
Panowie, podepnę się:D
Nivo pół roku u mnie działało...ale nawet nie wiem kiedy przestało działać, ostatnio zauważyłem, że kompresorek się nie załącza. W planie jest wywalenie Nivo, ale póki co są inne priorytety. Więc może ten czujnik, o którym mówicie jest winowajcą?
Może po focie jesteście w stanie powiedzieć, czy jest w dobrym położeniu?
ale przecież jak coś jest na trytki to powinno działać,to samo dotyczy srebrnej taśmy klejącej-piszę z doświadczenia,ten co wymyślił trytki powinien dostać jakąś wielką nagrodę od całej ludzkości,bo inaczej wiele rzeczy na świecie by nie dzialało
Dokładnie
Ale krótka piłka - jest sens w tym jeszcze grzebać czy od razu wywalić i wstawić zwykłe amory. Bo jeśli rozchodzi się o położenie czujnika - to warto jeszcze pogrzebać.