Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Układ kierowniczy/zawieszenie przód EX II

2013-01-04, 21:57

Aj a myślałem już,że to jakieś siły nadprzyrodzone tą kierę szarpią :-D ;-)
Bo to tak wyglądało jak by niewidzialna ręka łapała za kierownicę przez okno i szarpała aby mnie wysterować na czołówkę.

Damian mnie naprowadził na te przeguby, bo to już nic innego nie może być po wymianie piast.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
resko
Posty: 755
Rejestracja: 2012-02-03, 19:29
Lokalizacja: ZGL

Re: Układ kierowniczy/zawieszenie przód EX II

2013-01-04, 22:02

No i dobrze,że już wiesz co jest grane :-) bo jeździć dalej i myśleć czy znowu to wróci to masakra by była :shock: Aż strach pomyśleć co by było przy prędkości 120km/h :o Szok.

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Układ kierowniczy/zawieszenie przód EX II

2013-01-04, 23:02

Śmigam tak zwykle 90-100 za miastem.
Skoro przy kołach wszystko co ma się kręcić i może się blokować oprócz przegubów jest ok to one zostają podejrzane.
Jutro je obejrzę i zamawiam - myślę że najlepiej dobre używki kupić (całe półosie) niż się bawić z samymi przegubami, tym bardziej że tego nie robiłem, oraz nie wiem które padły(wew. czy zew. chociaż na zew. widziałem jak smarem się porzygał)
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
karol449
Posty: 210
Rejestracja: 2008-06-29, 10:30
Lokalizacja: Kutno

Re: Układ kierowniczy/zawieszenie przód EX II

2013-01-04, 23:10

Pewno zew. jak to zazwyczaj sie dzieje , jak by co to półośki mam
604 652 172

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Układ kierowniczy/zawieszenie przód EX II

2013-01-04, 23:15

Pewno zew. jak to zazwyczaj sie dzieje , jak by co to półośki mam
Karol - a pasują ? bo od sohc nie pasują, a czy od jedynki do dwójki to też nie mam pojęcia.
A całe półosie z przegubami zew. i wew. ?
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
karol449
Posty: 210
Rejestracja: 2008-06-29, 10:30
Lokalizacja: Kutno

Re: Układ kierowniczy/zawieszenie przód EX II

2013-01-04, 23:21

tak całe od II ohv 96 r
604 652 172

Awatar użytkownika
atosal
Posty: 326
Rejestracja: 2010-03-17, 22:56
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Układ kierowniczy/zawieszenie przód EX II

2013-01-05, 11:45

jacek4,
sprawdź jeszcze czy tarcza nie jest pęknięta?
Bo u mnie też dudniło i szarpało okresowo a potem nagle przestawało - okazało się, że tarcza jest pęknięta - po wymianie - ucichło :-)

Awatar użytkownika
zBYcH
Posty: 465
Rejestracja: 2012-05-06, 14:06
Lokalizacja: Vietz lubuskie

Re: Układ kierowniczy/zawieszenie przód EX II

2013-01-05, 12:54

Jacek4, a jakie piasty kupowałeś?

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Układ kierowniczy/zawieszenie przód EX II

2013-01-05, 13:02

Te moje piasty to chyba jakieś atlasy z zeszłorocznego zapasu.
Smigałem na nich ok.3 miesiące a potem założyłem oryginalne używki a te poszły wtedy na zapas w razie W.
Tarcze są całe i proste, mają ponad pół roczku.

Właśnie jak wymieniłem piasty i kręciłem to przeguby nie pracowały płynnie i wydawały jakieś dźwięki.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Wróć do „ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY”