Strona 1 z 1
wrgawki i wibrację
: 2013-11-14, 23:18
autor: macio1978
Witam, może ktoś podpowie
Powyżej 90 na godzinę strasznie zaczyna mi wibrowac pojazd wyglada to tak jak kiedyś trzęsły się polonezy z uszkodzona podporą wału.
Pytanie od czego zacząć wymiane??
Dodam że koła wyważyłem.
Re: wrgawki i wibrację
: 2013-11-15, 00:06
autor: Mikesils
a tarcz hamulcowych nie przegrzales czasami i sie pokrzywily?
Re: wrgawki i wibrację
: 2013-11-15, 01:41
autor: macio1978
Tarcze wydają sie być proste bo przy chamowaniu jakis nadmiernych wibracji nie odczuwam, problem występuje od 90 do 130 potem jest spokuj
Re: wrgawki i wibrację
: 2013-11-15, 06:28
autor: wit.rys
W toyocie starlet miałem podobne objawy. Okazało się, że pokrzywione były bębny tylnych hamulców... Po wymianie wszystko było bardzo ok.
Re: wrgawki i wibrację
: 2013-11-15, 07:36
autor: MirEx68
Typowy objaw kończących się krzyżaków na wale
Re: wrgawki i wibrację
: 2013-11-15, 21:38
autor: Adrian
Może masz koła źle wyważone to najbardziej prawdopodobne jeżeli nie to faktycznie krzyżaki.
Przy takich objawach postępuje tak, podnoszę exa tak żeby się wszystkie koła kręciły swobodnie, tak wykryłem u siebie problem z krzyżakiem - choć jak ruszałem na stojącym samochodzie to luzów nie czułem, ostatnio też pojechałem z wygody do innego gumiarza niż zwykle, objawy podobne jak przy krzyżaku, ale od razu było widać które koło lata i hałasuje.
Re: wrgawki i wibrację
: 2013-11-23, 15:19
autor: Jankes
nie tylko bo skoro koła wyważone to nie powinno być problemu. Druga kwestia to czy koła są fabryczne?
Krzyżaki tak ale może czas sprawdzić gumy na wahaczach? łożyska? gumy i końcówki drążków stabilizacyjnych?
Re: wrgawki i wibrację
: 2013-11-24, 17:19
autor: dyfrend
sprawdz piaste i czy nie ma luzów na końcówkach drążka kierownicy,sworzniach, zregóły to jest przyczyną takiego zachowania.