Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: nivo od podstaw

2015-10-13, 18:13

A nie prościej wziąść miarkę i zmierzyć prześwid przed i po napompowaniu ? :-)
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: nivo od podstaw

2015-10-13, 18:15

A nie prościej wziąść miarkę i zmierzyć prześwid przed i po napompowaniu ? :-)
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
madakelus
Posty: 434
Rejestracja: 2011-11-06, 15:52
Lokalizacja: TST

Re: nivo od podstaw

2015-10-14, 10:08

a skąd ja Ci miarkę wezmę w zimę? ;-) :-P

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: nivo od podstaw

2015-10-14, 17:22

:-D :-D :-D
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: nivo od podstaw

2015-10-14, 22:03

nivo Fordoskie teoretycznie powinno pompować po zamknięciu wszystkich drzwi czyli jak użytkownik siedzi w aucie ostatnio taki myk miałem w expeditionie klienta nie pompowało mu bo miał zwore w czujniku zamknięcia drzwi . . . good luck
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
madakelus
Posty: 434
Rejestracja: 2011-11-06, 15:52
Lokalizacja: TST

Re: nivo od podstaw

2015-10-15, 10:51

no przyznam że drzwi jak drzwi ale tylną klapę to na pewno miałem otworzoną jednak kompresor na pewno się załączył...
brakuje mi kurcze czasu żeby to dokładnie obadać...

jacek4, no mój poprzedni opis był w wersji delikatnej przekazujący że tył się nie podnosi ;-)

albricht
Posty: 885
Rejestracja: 2010-09-03, 21:33
Lokalizacja: Wa-wa
Model Explorera: Jeep

Re: nivo od podstaw

2015-10-16, 21:38

Borys nie koniecznie, ostatnio wymieniałem niwo w II i pompowało z otwartą klapą bagażnika a w nim śmietanka towarzyska żeby obciążyć tył :mrgreen:
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.

Awatar użytkownika
madakelus
Posty: 434
Rejestracja: 2011-11-06, 15:52
Lokalizacja: TST

Re: nivo od podstaw

2015-10-18, 16:43

A jak szybko podnosił sie tyl?

albricht
Posty: 885
Rejestracja: 2010-09-03, 21:33
Lokalizacja: Wa-wa
Model Explorera: Jeep

Re: nivo od podstaw

2015-10-18, 16:56

Cała operacja trwała z 30 sekund
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.

Awatar użytkownika
madakelus
Posty: 434
Rejestracja: 2011-11-06, 15:52
Lokalizacja: TST

Re: nivo od podstaw

2015-10-18, 20:31

To muszę jeszcze raz to sprawdzić bo tak długo nie czekałem. ... ;-)

Awatar użytkownika
Klubowicz slisman
Klubowicz
Posty: 388
Rejestracja: 2016-04-27, 09:28
Lokalizacja: Trójmiasto
Model Explorera: MKII 4.0 SOHC

Re: nivo od podstaw

2016-10-26, 23:13

Panowie, podepnę się:D
Nivo pół roku u mnie działało...ale nawet nie wiem kiedy przestało działać, ostatnio zauważyłem, że kompresorek się nie załącza. W planie jest wywalenie Nivo, ale póki co są inne priorytety. Więc może ten czujnik, o którym mówicie jest winowajcą?

Może po focie jesteście w stanie powiedzieć, czy jest w dobrym położeniu?
Załączniki
14881375_10205504447050251_709882894_o.jpg

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: nivo od podstaw

2016-10-26, 23:53

masz czujnik skręcony na trytytki i się dziwisz że nie działa
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
Klubowicz slisman
Klubowicz
Posty: 388
Rejestracja: 2016-04-27, 09:28
Lokalizacja: Trójmiasto
Model Explorera: MKII 4.0 SOHC

Re: nivo od podstaw

2016-10-27, 11:33

W sumie to się nie dziwię, bardziej się zastanawiam w jakim położeniu powinien być bo pół roku to on działał :)

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: nivo od podstaw

2016-10-27, 21:44

ale przecież jak coś jest na trytki to powinno działać,to samo dotyczy srebrnej taśmy klejącej-piszę z doświadczenia,ten co wymyślił trytki powinien dostać jakąś wielką nagrodę od całej ludzkości,bo inaczej wiele rzeczy na świecie by nie dzialało :)
tel. 606414212

Awatar użytkownika
Klubowicz slisman
Klubowicz
Posty: 388
Rejestracja: 2016-04-27, 09:28
Lokalizacja: Trójmiasto
Model Explorera: MKII 4.0 SOHC

Re: nivo od podstaw

2016-10-31, 15:24

Dokładnie :)
Ale krótka piłka - jest sens w tym jeszcze grzebać czy od razu wywalić i wstawić zwykłe amory. Bo jeśli rozchodzi się o położenie czujnika - to warto jeszcze pogrzebać.

Wróć do „ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY”