Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
golden86
Posty: 52
Rejestracja: 2016-01-29, 22:08
Model Explorera: III SOHC 4.0

Re: Stuka, puka, ale co ciul wie i czasami drga kierownica.

2017-04-26, 14:07

Panowie zabrałem się dziś za wymianę gum na stabilizatorze i stało się urwałem śrubę czy ktoś ma pomysł jak ją teraz wykręcić z ramy. Czy może lepiej ją przekręcić na wylot żeby wpadła do ramy?

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Stuka, puka, ale co ciul wie i czasami drga kierownica.

2017-04-26, 18:49

Uzbrój się w cierpliwość w wiertło kobaltowe i do akcji.
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
Klubowicz Kamyk.
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 2012-12-21, 20:03
Lokalizacja: Zieleniewo /Wrocław
Model Explorera: Eddie Bauer 1996 OHV

Re: Stuka, puka, ale co ciul wie i czasami drga kierownica.

2017-04-26, 19:57

Nie urwałeś w ramie ;) Tam masz blachę nagwintowaną, która jest dociskana od środka do ramy.
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam :)

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Stuka, puka, ale co ciul wie i czasami drga kierownica.

2017-04-26, 21:46

wywal ten stabilizator,ja nie urwałem śruby,ale stabilizator wywaliłem bo mnie denerwowało ciągłe wymienianie gum i gumek od łączników :)
tel. 606414212

golden86
Posty: 52
Rejestracja: 2016-01-29, 22:08
Model Explorera: III SOHC 4.0

Re: Stuka, puka, ale co ciul wie i czasami drga kierownica.

2017-04-26, 21:49

No właśnie pękła w ramie, żeby tam dojść trzeba zrzucić wahacz bo strasznie przeszkadza . Kurcze śruba 10.8 i tak beznadziejnie pękła, już ostatnio miałem z nimi problem żeby odkręcić więc nasmarwalem je miedzią żeby następnym razem było lepiej . Faktycznie jest lepiej ,bo już o jedną mniej ;-)

Wróć do „ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY”