Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Arthur
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-12, 13:22
Lokalizacja: Warszawa
Model Explorera: I I O H V `9 6

zapłon/kontrolka check gauge

2015-03-25, 22:11

pisze z zapytaniem o powiązanie tych dwóch opcji jak w temacie.
Auto podczas wyprzedzania ... wiadomo depnięcie redukcja 8-) przyjemne przytulenie do fotela etc wywaliło za chwilę check gauge ... fakt paliwka nie było za dużo wtedy i skojarzyłem to z wirem w baku i tyle .... więc orlen tanken i ok. Tylko że po przerwie nie odpalił ... dopiero po kilku próbach warknął ledwo, w końcu odpalił. I ostatnio po trasie znowu podczas wciśnięcia pedału znajoma kontrolka i problem z odpaleniem ... jak postoi dłużej np przez noc rano odpala. Ostatnie podrygi pompki paliwa ... ??

Klubowicz troll73
Klubowicz
Posty: 707
Rejestracja: 2015-01-28, 14:28
Lokalizacja: Warszawa/Soboklęszcz
Model Explorera: II OHV

Re: zapłon/kontrolka check gauge

2015-03-25, 23:19

zegarki od smarowania i temperatury głupot nie pokazują chwilowo?
jak wykluczyć smarowanie i temperaturę pozostaje pompa paliwa (wiązka?)

Arthur
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-12, 13:22
Lokalizacja: Warszawa
Model Explorera: I I O H V `9 6

Re: zapłon/kontrolka check gauge

2015-03-26, 09:23

wskaźniki ok, poziomy płynów ok ... sprawdzę dzisiaj filtr kabelki itd.

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: zapłon/kontrolka check gauge

2015-03-29, 22:17

wskaźniki ok, poziomy płynów ok ... sprawdzę dzisiaj filtr kabelki itd.
A co ma pompa paliwa do check gauge?
To że nie odpala i się zapla ta kontrolka to może nie mieć związku, chyba że faktycznie masz mało paliwa, pamiętaj że jak exa postawisz mocno przodem w dół to nawet jak masz np. 1/4 baku to ci może nie odpalić.
Kontrolka ta zapali się też jak masz mało płynu chłodniczego, mało płynu hamulcowego (wraz z kontrolką abs - wiec pewnie odpada), przy niskim ciśnieniu oleju (łącznie z opadnięciem wskazówki od tegoż ciśnienia)- może być uszkodzony przewód od czujnika ciśnienia.
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Wróć do „ELEKTRYKA, OŚWIETLENIE, ZAPŁON”