Re: Legenda brązowego kabelka
: 2013-03-04, 21:09
pewnie... ohv z 4x4HI ( stały napęd na przód bez reduktora) masz i to jest ważne w terenie...
Forum użytkowników i fanów Forda Explorera
https://explorerfanklub.org.pl/
2low świetnie się sprawdza, gdy masz długie zjazdy w dół i możesz użyć silnik jak retarder w ciężarówkach (mocno hamujesz silnikiem i nie spalisz hamulców), jednocześnie nie masz dopiętego przodu, więc możesz wykonywać zakręty. Mocno pożyteczna sprawa2low w sumie sam nie wiem po co jest bo jeszcze nigdy nie uzyłem.
Albo wystarczy się podpiąć do prądu - po kluczyku.i musisz pamiętać aby bwm był wyłączony gdy gasisz silnik bop aku padnie
upraszczając w standardzie maszNo to po modyfikacji w OHV będzie (pisane za Radkiem) ...
Czy pomożecie uzupełnić znaki zapytania ???
2 HI - napędzany przód
???
2 LO - napędzany przód
???
4 AUTO - napędzany tył, przód dopinany automatycznie
Jazda po asfalcie, po mokrej nawierzchni, ew. po śniegu
4 HI - napędzane obie osie
Jazda po nieutwardzonej nawierzchni, głęboki śnieg, lód
4 LO - napędzane obie osie
Jazda w ciężkim terenie, wygrzebywanie się z błota i z piachu