Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
sportfan
Posty: 3
Rejestracja: 2016-05-30, 09:38
Lokalizacja: Wrocław
Model Explorera: 4,0 96 rok

Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

2016-06-06, 16:05

Witam,
Zakupiłem auto w Niemczech bez kluczyków i pytanie jak odpalić samochód Exp. 4,0 96r ?
Najchętniej pominąć immobiliser żeby odpalało mechanicznie na kostce stacyjki a później z zakupioną inną stacyjką ... do transportu zniszczyliśmy stacyjkę, żeby odblokować blokade kierownicy, i przełączyć na N. Dziękuję za info...

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

2016-06-06, 16:29

na zbiorniku paliwa jest przekaźnik do niego idzie fioletowo/ jakiśtam :P kabelek wystarczy podać mu + i pompa zagada a z tego co wiem to immo w tym roczniku jest tylko na pompe a żeby zakręcić pod maską masz selionoid (przekaźnik dużej mocy) tuż przy bezpiecznikach przykręcone są do niego przewody od rozrusznika (grube) i nasunięty jeden cienki zdejmij go podaj + i zakręci ;)

sportfan
Posty: 3
Rejestracja: 2016-05-30, 09:38
Lokalizacja: Wrocław
Model Explorera: 4,0 96 rok

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

2016-06-06, 17:41

jest jakieś wejście do przekaźnika paliwa od strony tylnej kanapy ?

Awatar użytkownika
rkosa
Posty: 324
Rejestracja: 2007-08-07, 08:35
Lokalizacja: Elbląg
Model Explorera: były, ale się zmyły

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

2016-06-06, 17:42

na zbiorniku paliwa jest przekaźnik do niego idzie fioletowo/ jakiśtam :P kabelek wystarczy podać mu .....i nasunięty jeden cienki zdejmij go podaj + i zakręci ;)
Podałeś sposób no i teraz zaczną znikać Explorery. Dołączą do takich aut jak VW, Audi, Toyota i Mazda :-P
Jest: Mazda Premacy
Było: BMW E34, Fiat 126p, Seicento, Ford Escort, Explorer I, II, Fiesta, Mondeo, Honda Civic, Isuzu Trooper, Mazda 121, 323F, Opel Corsa, Peugeot 205, Renault Safrane, SAM (Muscel+UAZ), UAZ 3.0d

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

2016-06-06, 18:00

jest jakieś wejście do przekaźnika paliwa od strony tylnej kanapy ?
pod kanapą po lewej stronie idzie ten fioletowy kabelek tylko musisz go namierzyć ;) do przekaźnika dostaniesz się tylko po zdjęciu baku rewizji brak

sportfan
Posty: 3
Rejestracja: 2016-05-30, 09:38
Lokalizacja: Wrocław
Model Explorera: 4,0 96 rok

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

2016-06-06, 21:43

trochę dużo tych przewodów z fioletem...

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

2016-06-06, 21:48

dlatego warto zdjąć zbiornik i zweryfikować lub chociaż poluzować i zerknąć dokładnie na barwe z jaką jest ten fiolet bo ja niestety nie pamiętam bo dawno temu to robiłem

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

2016-06-07, 00:07

dlatego warto zdjąć zbiornik i zweryfikować lub chociaż poluzować i zerknąć dokładnie na barwe z jaką jest ten fiolet bo ja niestety nie pamiętam bo dawno temu to robiłem
Znaczy się przed wyrokiem za exy ??? :-D :-P ;-) ;-) ;-)
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

2016-06-07, 00:41

złodziej żeby zrobić auto daje sobie max 30 sek w dzień, albo szykuje się na nockę na luźno golf mu się rozejdzie z zyskiem w tydzień a ex.... pójdzie skrzynia i tyle reszta latami... po za tym ryzyko że łupnie rozrząd albo pójdzie pompa paliwa albo walnie skrzynia w drodze na dziuple dosyć duże i uzasadnione :P pytanie za sto pkt który będzie ściągał bak żeby ominąć immo ? baj de łej jak na razie znam jeden przypadek mojego klienta który zostawiał exa z kluczykami w stacyjce i ktoś mu go zawinął 5 dni później kupił drugiego w okolicach Malborka a po 3 dniach od zakupu znalazł się pierwszy w dziupli pod Osielskiem razem z 30-stoma innymi furami

a rzecz drugo rzędna to trzeba być czopkiem żeby komuś z 2 postami od 2 dni na forum pisać jak exa bez immo palić :D

ja bym raczej wyjął kabel różowy z czarnym paskiem pod siedzeniem kierowcy przeciął na pół podał stałe napięcie z plusa przy stacyjce odpalił spinając styki w module zapłonowym i odjechał w stronę zachodzącego słońca ale nie zawsze działa i nie we wszystkich exach
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

2016-06-07, 17:08

a może to różowy :P :D :D

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

2016-06-07, 23:08

To musi być łososiowo- wrzosowy z paskiem ;-) :-D
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

2016-06-09, 00:33

nie to kawa z mlekiem
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

2016-06-09, 21:50

To kiedy do mnie zapukasz na kawę ;-)
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Wróć do „ELEKTRYKA, OŚWIETLENIE, ZAPŁON”