Strona 1 z 1

Ford Expedition 1998-2002 V8 263 KM

: 2016-02-22, 01:05
autor: adrian2-6
Witam Panowie,
Jak w temacie posiadam takiego drapieznika i szukam odpowiedniej instalacji gazowej.Mozecie sie podzielic jakie wy macie w tym modelu?
Jesli jest ktos z pomorskiego to poprosze o jakis sprawdzony namiar do warsztatu.


Z gory dzieki
Pozdrawiam
Adrian

Re: Ford Expedition 1998-2002 V8 263 KM

: 2016-02-22, 01:12
autor: Kamyk.
Wystrzegaj się sterowników KING i tym podobnych. Do naszych sprzętów STAG, LPG TECH, BRC. Do tej mocy to poproś o dwa filtry równolegle i najlepiej dwa parowniki.

Re: Ford Expedition 1998-2002 V8 263 KM

: 2016-02-22, 09:06
autor: Marko
Witam Panowie,
Jak w temacie posiadam takiego drapieznika i szukam odpowiedniej instalacji gazowej.Mozecie sie podzielic jakie wy macie w tym modelu?
Jesli jest ktos z pomorskiego to poprosze o jakis sprawdzony namiar do warsztatu.


Z gory dzieki
Pozdrawiam
Adrian
Mogę polecić - http://www.autogaztechnik.pl/

Re: Ford Expedition 1998-2002 V8 263 KM

: 2016-02-22, 23:24
autor: adrian2-6
Czesc dzieki za namiar i zacwxzesniejsza podpowiedzi z lpg. A ty zakladales u nich w swoim autku? Jakiego rzedu jest wydatek na lpg do mojego auta 4-5 tys?

Re: Ford Expedition 1998-2002 V8 263 KM

: 2016-02-23, 00:04
autor: Marko
Nie, nie zakładałem. Kupiłem auto już z LPG. Ale ponieważ nie mogłem dojść do ładu z instalacją, trafiłem do nich. Rozwiązali moje problemy. Obecnie regularnie serwisuję u niego od 7 lat (130kkm). Jestem zadowolony.

Re: Ford Expedition 1998-2002 V8 263 KM

: 2016-02-23, 20:32
autor: adrian2-6
Co myslicie o takim rozwiazaniu?





--

Szanowny Panie,

Bardzo dziękuję za zapytanie i spieszę z odpowiedzią.
Doskonale znam model tego auta ,parę sztuk takich pojazdów zrobiłem .Sam równierz jestem właścicielem samochodu marki Ford tylko o mniejszym kalibrze. Silnik w tym samochodzie jest podatny na zagazowanie. Pamiętać trzeba tylko o doborze właściwego typu instalacji LPG (korekta dawki względem ciśnienia paliwa ).
Dysponujemy kilkoma instalacjami LPG, które mogą sprawdzić się w Pana V8.
Do Pana auta osobiście zalecam instalację LPG (przypominając równocześnie, że tylko wtrysk sekwencyjny poprawnie działa w tym aucie) za 4500-4800. Myślę tu o zestawie opartym na podzespołach firmy AEB (firma AEB jest producentem podzespołów dla marki KING, VOGELS, Landirenzo ,Irmscher Frontgas ,Elpigaz Lovato AEB-Alex itp. Jest to optymalne rozwiązanie przy zastosowaniu wyznacznika cena/jakość.
Dobrze wiedzieć także, że komponenty te są używane przeważnie w Niemczech i Holandii http://www.aeb.it/ do pierwszego montażu w serwisach jako instalacje fabryczne (w Polsce Skoda ,Renault,Toyota)

Inną dedykowaną grupą podzespołów są należące do Firmy MTM właściciela marek BRC,ZAVOLI,TELEFLEX w tym przypadku byłby to BRC (o którym pan wspomniał ) SEQUENT Plug&Drive na dwóch reduktorach 5800 zł http://www.fuelsystemssolutions.com/subsidiaries.asp )

Obydwa systemy LPG są w całości włoskie. Instalacje te cechuje: wysoka trwałość elementów roboczych (ponad 100 000 km) oraz możliwość precyzyjnego doregulowania składu mieszanki w warunkach rzeczywistych (100% zależność od oryginalnego komputera pojazdu i pełna integracja z systemem OBD) z największą dokładnością, co eliminuje prawdopodobieństwo zaświecenia na panelu wskaźników samochodu lampki CHECK ENGINE (awaria silnika, sprawdź silnik)

To zagwarantuje nam spokój i komfort użytkowania instalacji a także spotykania nie częściej niż powinniśmy (przeglądy okresowe raz w roku lub co 15 000 km)
Na w/w zestawy udzielamy 24 miesięcznej gwarancji bez limitu kilometrów(taxi i przedstawiciele handlowi także)

W ofercie posiadamy także:
tańsze instalacje tak zwane ,,budżetowe'' np .KME,OPTIMA, STAG (wspomniany w zapytaniu ), LPGTECH (zestawy mieszane większość polskich elementów) za 3700-4400 pln. W przypadku tych zestawów notujemy większy odsetek napraw podczas gwarancji ,krótszą trwałość elementów do nawet ok 20 000 km.

Instalacje z wyższej półki oparte na zasadzie MASTER-SLAVE holenderskiej firmy PRINS VSI, wyposażone w japońskie wtryskiwacze o tytanowych elementach roboczych koszt 7500 oraz instalacja VI GENERACJI wtrysku gazu fazy ciekłej firmy VIALLE (można uzyskać parametry pracy lepsze niż na benzynie.) koszt 9500

Istotne jest, że każdy element zabudowy jest ustalany indywidualnie przed montażem. W każdym przypadku sugerujemy sprawdzone przez nas i naszych klientów podzespoły .Wszystkie zabudowy instalacji LPG wykonujemy według technologii holenderskiej, co zapewnia wysoką trwałość i powtarzalność montażu a w przyszłości łatwość serwisowania.

Ponad to posiadamy profesjonalny skaner diagnostyczny firmy SNAP-ON do diagnostyki aut FORD przy pomocy którego wykonujemy badanie
przed montażem oraz sprawdzamy poprawność konfiguracji podczas regulacji i po montażu (gratis) .Dzięki współpracy z Firmą Ford posiadamy na miejscu podstawowe części zamienne (świece filtry ,przewody wysokiego napięcia montowane fabrycznie Motorcraft )

Przykładowe zdjęcia z montaży można zobaczyć na stronie naszej niemieckiej firmy http://www.gasautoberlin.de/galerie . Naszymi Klientami są Niemcy, Brytyjczycy, Szwedzi i Norwegowie. Realizowane montaże spełniają zatem wymogi i procedury ich krajów m.in. TUV, Statens vegvesen Risløkka trafikkstasjon

Dodam na koniec iż STAG i LPGTECH a BRC to całkiem inna liga

Cena montażu obejmuje:
-diagnostyka samochodu przed montażem instalacji LPG
- instalacja gazowa: sekwencyjny wtrysk gazu
- zbiornik toroidalny o pojemności do 95 l montowany w miejscu koła zapasowego pod spodem auta (taki optymalnie pasuje )
- profesjonalny montaż wraz z regulacją przy użyciu dedykowanego skanera ,strojenie instalacji w warunkach drogowych
- wyciąg ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji,
- gwarancja 24 miesiące,
- faktura VAT 23 %.

Opcje za dopłatą:
....................................................................................................................................................,
- zawór tankowania montowany pod klapką wlewu benzyny - 100 zł,,
- FlashLube/Green ADD system smarowania gniazd zaworów - 250 zł,
- sprzedaż ratalna Lukas Żagiel Kredyt Bank - (roczny koszt kredytu ok. 19%).

Re: Ford Expedition 1998-2002 V8 263 KM

: 2016-02-23, 21:02
autor: troll73
alo :)

powiem tak, Pan chwali co swoje i nie twierdze, że pisze bzdury :)
z mojego doświadczenia
1. nie ma instalacji, która robi korekty po ciśnieniu benzyny, jak poszukasz na forum to temat przerabiałem
2. elektronika staga i KME poprawnie zamontowana jest równie bezawaryjna jak holenderska czy włoska a elementy mechaniczne mające styczność z gazem możesz wybrać sobie z dowolnej pułki
3. bezpośredni wtrysk gazu wymaga podmiany listwy wtryskowej i z tego co patrzyłem 3-4 miesiące temu nie ma listwy pod żadnego exa ( chyba, że coś się zmieniło albo podchodzi od innego auta )
4. LPG oczywiście jest lepszym paliwem i można na nim osiągnąć lepsze wyniki niż na benie ale po odpowiedniej modyfikacji mapy wtrysku i benzyny
5. nowe komputery gazowe w pewnym sensie zastępują ECU w kwestii doboru parametru wtrysku gazu ( korekty po sondzie ) jednak nie ze wszystkimi silnikami sobie radzą
6. podstawą w trwałości instalacji jest odpowiedni dobór filtrów - nasze paliwo jest gówniane
7. tak silniki w exach są podatne na holokaust pod warunkiem odpowiednio dobranej i poprawnie wykonanej instalacji :)

to chyba tyle :D

Re: Ford Expedition 1998-2002 V8 263 KM

: 2016-02-24, 02:19
autor: adrian2-6
Widze ze bardzo fachowych odoowiedzi mi udzielasz:) ja na tych rzeczach kompletnie sie nie znam:) doradz prosze mam 4-5 tys do przeznaczenia jakie Lpg i gdzie zrobic??:)
Z gory dzieki

Re: Ford Expedition 1998-2002 V8 263 KM

: 2016-02-24, 02:30
autor: adrian2-6
A to napisal kokes ktorego mi poleciles i u ktorego serwisujesz lpg:)

Re: Ford Expedition 1998-2002 V8 263 KM

: 2016-02-24, 07:53
autor: troll73
alo :)

jak bym miał u siebie robić od nowa to elektronika KME ( z korektą po sondach ) dwa reduktory równolegle na stronę, pewnie Silwery dały by rade do tego dobre filtry i wtryski ( nie jestem na bieżąco, ktoś pisał o keihinach ), pomyślał bym o lubryfikacji ale to taka moja fanaberia :D

Re: Ford Expedition 1998-2002 V8 263 KM

: 2016-02-24, 08:05
autor: Rad-T
i wszystko na miedzi 8mm :)