Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz Kamyk.
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 2012-12-21, 20:03
Lokalizacja: Zieleniewo /Wrocław
Model Explorera: Eddie Bauer 1996 OHV

Re: Dywagacje na temat ustawiania gazu na podstawie korekt paliwowych.

2016-06-11, 00:23

Powinno napięcie skakać od 0.1 do 0.9 v bez przerwy. Tak by średnie napięcie było w okolicach 0.45v. Sondy zaczynają pracować w pełni po około 30 sek od uruchomienia. Powiedz mi jaką masz wartość LGFT ?
A jeśli chodzi o gaz jaki masz próg przełączania LPG ;) Jeśli chodzi o obroty ?
Wąż jakiś od podciśnienia gazu ci nie spadł ? Elektrozawór cyka odcinając gaz jak ci przechodzi na wolnych na benzynę ? Cyknie raz i już czy ciągle cyka cyka i cyka ;) ?
A telepie go jak ? Bardzo nierówno pracuje ? Tak jakby czasami zgubił zapłon ? Czy falują obroty ?
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam :)

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Dywagacje na temat ustawiania gazu na podstawie korekt paliwowych.

2016-06-11, 00:30

a bardziej po polsku,co to LGFT,gaz przełącza mi się przy 20 st,obojętnie czy stoję na wolnych obr czy jadę.
tel. 606414212

Awatar użytkownika
Klubowicz Kamyk.
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 2012-12-21, 20:03
Lokalizacja: Zieleniewo /Wrocław
Model Explorera: Eddie Bauer 1996 OHV

Re: Dywagacje na temat ustawiania gazu na podstawie korekt paliwowych.

2016-06-11, 00:34

Długotrwałe korekty paliwowe. W programie są oznaczone jako LGFT. Jak chcesz wyeliminować czujnik temperatury reduktora który może robić takie numery ;) Mi robił.Jechałem i nagle nic mnie nie informowało i jechałem na benzynie... . Odepnij przewody od niego i zamontuj potencjometr, kręć nim na zimnym aż przełączy się na gaz i podkręć go wtedy jeszcze trochę jak to się stanie. Jak będzie wszystko ok to masz przyczynę problemów z gazem ;)
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam :)

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Dywagacje na temat ustawiania gazu na podstawie korekt paliwowych.

2016-06-11, 13:37

czujnik już wymieniałem,opornik też już wstawialem,nie pomogło,nie mam interfejsu do prinsa,jak byłem na kompie to akurat raz się wyłączył,niestety nie ma i nie bylo żadnych błędow,chociaż gazownikowi wydawalo się że na moment zniknął sygnał z wtryskiwaczy Pb,wszystko zaczęło się od wymiany akumulatora :(
tel. 606414212

Wróć do „INSTALACJE LPG i UKŁAD PALIWOWY”