2015-09-20, 00:27
404s chyba źle myślisz,na tym forum zdecydowana większość nie jeździ Explorerem z musu,tylko dlatego że lubią swoje samochody,nawet jeśli te zasilane są gazem.
Lubią je na tyle że wszystkie awarie które mają miejsce,u jednych częściej a u innych rzadziej,nie są w stanie tego zmienić.
Wracając do zasilania samochodów gazem,szkoda że Twoje doświadczenia są takie a nie inne,chociaż to tylko Twój problem,bo moje doświadczenia są zdecydowanie inne,chociaż miałem tylko dwa samochody z instalacją gazową,mój Explorer ma instalację założoną 12 lat temu i przez ten czas zapalił raz (1 raz) kontrolkę silnika spowodowaną jakimś wybitnie złym gazem,który zatankowałem na stacji shell,reszta awarii (a było ich raczej mało) nie miała nic wspólnego z zasilaniem silnika gazem,filtry gazu i świece wymieniam co 30 tys km(nie rozumiem skąd wzięła się teoria o wymianie co 5tys.km),raz zregenerowałem sobie parownik,raz wyczyściłem parownik i dwa razy wymieniłem przewody do parownika i listew gazowych i co dwa lata jeżdżę na przegląd instalaci LPG,nie będę pisał jaki mam przebieg,bo przecież dobrze wiesz ile może przejechać samochód wyprodukowany w 1996r,dodam jeszcze że w moim samochodzie rama rdzewieje,fajnie że w twoim nie ma tego problemu,może jest jakiś lepszy.
ps:
tak,jeżdżę na LPG,nie czuję się przez to jakiś gorszy,nie mam schowanego wlewu gazu pod zderzakiem czy klapką wlewu paliwa,bo się tego nie wstydzę,myślę że jeżeli nie lubisz samochodów zasilanych gazem to tylko Twój problem i Twoje argumenty raczej nie trafią do użytkowników tego typu zasilania silników,ja szczerze nienawidzę diesli,ale to mój punkt widzenia i nie powiedziałem nigdy nikomu że ma samochód na paliwo do koparek i traktorów.
pozdrawiam i życzę dalszej bezawaryjnej eksploatacji Explorera.
tel. 606414212