PRZYSŁAL MI SKRZYNIE TWIERDZĄC ZE JEST TYLKO JEDEN RODZAJ
w ogole sa trzy rodzaje, do twojego podchodzi A4LDE(4R55E)
* skrzynia Typ A4LD (4-Gang), 4.0-Liter-V6 OHV-Motor 165 PS, 1993 do 1994
* skrzynia Typ A4LDE potem przemianowana na 4R55E (4-Gang), 4.0-Liter-V6 OHV-Motor 156 PS 1995 do 1997
* skrzynia Typ 5R55E (5-Gang), 4.0-Liter V6 SOHC-Motor 204,205,207 PS, od 1997.
MOZE TO WERSJA ANGIELSKA BO MOCOWANIE ROZRUSZNIKA MA PO DRUGIEJ STRONIE
NIE MOZLIWE
predzej chce ci wcisnac skrzynie ze scorpio jest bardzo podobna
(tam byl chyba rozrusznik po prawej
)
FACET TWIERDZI ZE OBUDOWE MOZNA PRZEŁOZYC,
to niech to zrobi
A PO DRUGIE OZNACZENIA SKRZYNI MAM INNE KONCOWY NUMER NIE WIEM CO TO ZNACZY JA MAM 750 NM A NA TEJ CO DOPSTALEM JEST 600,
tak wyglada oznaczenie skrzyni
zobacz fotke i porownaj ze swoja skrzynia
np.:
95GT-AAA to nr. czesci i ten musi sie zgadzac
jeszcze jest 951008011345
951008 to data produkcji 08.10.95
01-kod skrzyni
1345-to nr. seryjny
003 to nr kontrolny
JESZCZE ZA 2 GODZINY PRZYWIOZE OZNACZENIE TYCH SKRZYN DOKŁADNE BO MOZE ONA PASUJE ALE NIE WIEM
sorry ale na pewno NIE,
oddaj mu spowrotem, bo cie wpuszcza w maliny
a co jest z twoja skrzynia
nie mozna naprawic
uderz tu
http://www.automat.pl/news.php
albo do gliwic, jest tam warsztat co naprawia skrzynie do amerykancow
nie mam na razie namiarow (poszukam)
jestes z opola to rzut beretem