jeszcze trochę i bardowie będą o tym śpiewać pieśni w karczmach i tawernachJeżeli moge dodać coś do tego co napisal Radek,chociaż w temacie pompy jest expertem
jeszcze trochę i bardowie będą o tym śpiewać pieśni w karczmach i tawernachJeżeli moge dodać coś do tego co napisal Radek,chociaż w temacie pompy jest expertem
a normalnie w SOHC jest zrobiony zaworek regulujący ciśnienie w listwie, pompka jak najbardziej chodzi cały czas, ale w module zatapialnym jest dodatkowy regulator ciśnienia i pewnie jego zadaniem jest "odbieranie" nadmiarowego ciśnienia robionego przez pompę i odprowadzanie go do baku, bo idzie od niego rurkaNo to jeszcze ostatnie pytanie do Radka :
Czy też mam sobie kupić od razu trzy pompki, czy do ohv wystarczy jedna ?
Ps. Radek , jak to nie masz powrotu paliwa do zbiornika ? Czyli jak jedziesz na lpg to pompa jest automatycznie wyłączona ?
w kazdym jest tylko powrot rozwiazany inaczej - albo na duzym obiegu przez listwe albo na malym przez pompe w zbiornikuw SOHC jest zrobiony zaworek regulujący ciśnienie w listwie
ha - no to właśnie tak opisałem działanie regulatora ciśnienia w module zatapialnym pompy czyli dobrze kombinowałem.w kazdym jest tylko powrot rozwiazany inaczej - albo na duzym obiegu przez listwe albo na malym przez pompe w zbiornikuw SOHC jest zrobiony zaworek regulujący ciśnienie w listwie
no OK ale w ten sposób chyba robi właśnie za powrót o którym pisałeś czyli wszystko odbywa się w obrębie zbiornika.taki to z niego regulator ciśnienia