Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

Co to jest?

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Co to jest?

2012-12-12, 20:27

w Hondzie też silnikowy do skrzyni,w jakimś Civicu.
Paweł,a jak ten olej przelazł z reduktora do skrzyni :?: i dlaczego twierdzisz że się tam znalazł :?: czy dlatego że w skrzyni jest go za dużo i śmierdzi,a w reduktorze za mało (jest wyciek).
tel. 606414212

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Co to jest?

2012-12-12, 20:37

Przejść mógł przez walnięty uszczelniacz na reduktorze, ogólnie skrzynia się zajechała w której był śmierdzący spalony olej a w reduktorze kolor i zapach też nie był najciekawszy więc nasunęła się myśl ze to może przez to, dlatego zadałem pytanie czy jest taka możliwość :)

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Co to jest?

2012-12-12, 20:40

a uszczelniacz walnięty na reduktorze od strony skrzyni?
tel. 606414212

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Co to jest?

2012-12-12, 20:42

na reduktorze od strony skrzyni :)
Ostatnio zmieniony 2012-12-12, 20:43 przez resetx, łącznie zmieniany 1 raz.

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Co to jest?

2012-12-12, 22:24

tamtędy raczej się olej do skrzyni nie przedostanie.
tel. 606414212

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Co to jest?

2012-12-12, 22:51

jesteś pewien? ze skrzyni (tzn od tyłu) olej się wylewa, od reduktora też olek wychodzi więc w tym "przedsionku" może się mieszać :D

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Co to jest?

2012-12-13, 22:41

nie powinien,to dwa osobne urządzenia i olej z jednego do drugiego nie powinien się przedostać,najlepszy przykład:mam w warsztacie Exa któremu zatarł się reduktor ponieważ nie było w nim oleju,uszczelniacze uległy biodegradacji ze względu na wysoką temperaturę,a olej ze skrzyni się tam nie przedostał.
no chyba że przez zbieg okoliczności uszczelniacz skrzyni i reduktora kompletnie się rozleciał i wtedy,przy odrobinie szczęścia może się tak zdarzyć,chociaż szybciej przeleciałby ze skrzyni do reduktora,bo skrzynia ma znacznie większe ciśnienie oleju.
ale to taka moja teoria "na szybko".
Ostatnio zmieniony 2012-12-13, 22:42 przez karolb863, łącznie zmieniany 1 raz.
tel. 606414212

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Co to jest?

2012-12-14, 00:22

teoria ok :) zawsze to jakaś :P w tym twoim przypadku to zatarł się bo był sprawny uszczelniacz :D gdyby był walnięty pewnie by sie nie zatarł :P

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Co to jest?

2012-12-14, 20:53

trudno powiedzieć dlaczego nie było oleju w reduktorze,bo uszczelniacze się lekko zdeformowały,do tego jeszcze pękł na pół,nie wiem czy już wcześniej czy dopiero jak chodził na sucho i w środku się wszystko zmieliło.
tel. 606414212

Wróć do „WARSZTAT”