W zasadzie takie odczyty możesz zrobić sam po podłączeniu kompa, potem siadasz sobie z manualem albo haynesem albo forum i sprawdzasz wskazania fabryczne (albo ich zakres) poszczególnych elementów (np. Air Intake Temp, Air Intake Flow, TPS voltage, itd itd) z odczytami Twoich na aucie - i masz już z grubsza odpowiedź
ASO się pewnie nawet nie podejmie. Jest jeden diagnosta w Legionowie pod wawą, ma kompa fordowskiego i może Ci te wszystkie odczyty zinterpretować, ale że wskazań jest od cholery i ciut ciut, a Ty nie przyjeżdżasz z konkretnym problemem, to może Cię skasować za coś takiego dość dużo. Lista wskazań może mieć coś koło 800 pozycji

a potem jeszcze trzeba to zinterpretować.
Ostatnio zmieniony 2013-06-14, 16:53 przez
Rad-T, łącznie zmieniany 1 raz.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...