Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: kluczyk zlamany, zablokowana blokada kierownicy

2013-08-19, 20:48

Dobrze, że się udało. Ja tylko uwagę co do motylka, w wersji USA nie odpali się samym motylkiem bez kluczyka jest to inaczej skonstruowane - możliwość wyjęcia kluczyka w każdej pozycji (jak się wyjmie motylek się obraca luźno). I pewnie wersję USA ma kolega.
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
bondek
Posty: 771
Rejestracja: 2007-08-08, 11:09
Lokalizacja: Nie z tej ziemi :)
Model Explorera: Ex'98 4,0 U2

Re: kluczyk zlamany, zablokowana blokada kierownicy

2013-08-19, 23:03

Ktoś mi powie co to za czujnik zaznaczony na czerwono?
W ExII to jest czujnik kluczy w stacyjce, tzn. jeśli kluczyk masz stacyjce i otworzysz drzwi, to zaczyna pulsacyjne wyć, podobnie jak zostawiłeś światła włączone.
Zamiast koła zapasowego.. KOŁO BLUESA :)

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: kluczyk zlamany, zablokowana blokada kierownicy

2013-08-20, 20:52

eeeeeeeeeeeeee ja mam wersje europejską i se mogę kręcić i wyciągać :P
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: kluczyk zlamany, zablokowana blokada kierownicy

2013-08-20, 20:52

eeeeeeeeeeeeee ja mam wersje europejską i se mogę kręcić i wyciągać :P
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Awatar użytkownika
fabiansky
Posty: 312
Rejestracja: 2012-02-04, 21:35
Lokalizacja: Lublin/Zamość

Re: kluczyk zlamany, zablokowana blokada kierownicy

2013-08-22, 18:57

Co do motylka, ja mam wersję UE ;P ... i też kręcę motylkiem i wyciągam jak trzeba ;P.

Wyrobione mam jakieś zapadki w stacyjce. Złamany kluczyk, niczym Macgyver wyciągnąłem spinką do włosów... nieswoją oczywiście :P. Przy użyciu zapasowego kluczyka jak już blokada kierownicy złapie to ciężko odblokować, właściwie sie nie da. Blokada zwalnia się jak pod kluczyk włożę kawałek drucika, wtedy kulczyk się minimalnie podnosi i blokada się zwalnia.

Tak myślę że chyba czas na wymianę stacyjki ?? czy przyglądać się raczej mechanizmowi blokady? Jak z dostępnością i wymontowaniem stacyjki w ExI? 8-)

Wróć do „WARSZTAT”