Jezeli masz tylko jeden klucz to dociac moze kazdy ale zaprogramowac tylko dealer.
Jezeli masz dwa klucze mozesz dociac i zaprogramowac sam kilka zapasowych.
Czy nie trzymales klucza kolo magnesu albo urzadzenia elektrycznego?
Moze byc kilka powodow,klucz rozkodowany,odczytywacz klucza w stacyjce, twoj alarm cos blokuje,zablokowany PATS.
Mowisz o djodzie na podszybiu (OEM alarm czy After Market),i czy masz swiatlo IMMO (Theft)tam gdzie wszystkie inne kontrolki i czy mroga?
Jezeli jest to co mysle to jutro bedziesz jezdzil.
nie kombinuj nic z rozrusznikiem bo komputer nie lubi iskier.
Nie panikuj.
[ Dodano: 2008-11-30, 12:03 ]
Widze ze nie odzywa sie,wiec pewnie dal sobie rade bez pomocy forum.
Ale dobrze byloby sie dowiedziec co bylo powodem.
Moze ktos z was moze mi odpowie na ostatnie pytanie o tej diodzie na podszybiu i o THEFT light w instrument cluster.Z fabryki na pewno nie wyjechal z djoda na podszybiu ale na pewno z Theft light lub IMMO light(2003).
Dioda byla zalozona przez dealera albo przez wlasciciela auta przy zalozeniu alarmu.Pytam bo nie wiem dokladnie czy w Explo jest podobnie jak w Excursion.Mysle ze Ford to Ford i IMMO jest w kazdym Fordzie z 2000 i +.
Pytam bo mialem taki problem,odczytywacz nie widzial klucza albo odwrotnie,
Theft light migal bardzo szybko i truck nie odpalal.
