Witam, 
Powiem szczerze że z D na R bezpośrednio bez pominięcia N nie zmieniałem, zaniepokoiło mnie odrazu to że przy zmianie z N na R lub D czuć było (moim zdaniem - w porównaniu do 3 automatów którymi jeżdzę na codzień)....nie małe ale porządne szarpnięcie  

 , to mnie odrazu zaniepokoiło  

 . Tak jak pisałem...1, 2 i 3 położenie - auto stoi w miejscu bez gazu. Przebieg powiedzmy że autentyczny 93 tys km....olej w skrzyni nie wymieniany jeszcze.
Coś mi się jeszcze przypomniało (porównując do Exa IV którego wcześniej oglądałem z Tomaszowa Maz)....dodając gazu był słyszalny jakiś taki, hmm....pisk, syk (ciężko to nazwać)...coś podobnego jak odgłos zużytej turbiny.....no ale tam jej napewno nie ma  

  . Nie mam pojęcia co to mogło być ale było to słyszalne w kabinie podczas jazdy (przyspieszania). Już nie wiem co myśleć o tym aucie  

 ...niby ładne ale nie chce wpakować się w wydatki odrazu po zakupie...części od reki nie kupię, fachowców od skrzyń jak na lekarstwo (mówię o mających pojęcie w temacie)....właściciel jakiś "nierozgarnięty", wg niego WSZYSTKO jest OKI bo przecież auto odpala i jedzie  

 . Miałem miernik lakieru...jak zapytałem czy mogę sprawdzić parę miejsc to się zirytował i stwierdził że on już kilka aut kupował i nigdy się w takie rzeczy nie bawił bo auto ładnie wyglądało i jechało do przodu  

 ....no i gadaj z takim  

 . Całe szczęście porozmawiałem z kolegą z forum (pozdr. kol. Adriana) i na parę pytań udzielił mi odp. 
Na koniec jeszcze jedno ale....auto jeżdzi od 6 lat na gazie i od 6 lat pali mu się chec z gazu, pytałem czemu tego nie ogarnął...podobno nie ma tam nikogo kto by mu to dobrze ustawił 

 ...pytałem swojego gazownika który ogarnął mi gaz w bezpośrednim wtrysku (2.0TFSI) bez zadnych checków itd..............powiedział tak, ze jak jeżdził tyle czasu (ok 70 tys km) na ubogiej mieszance to raczej gniazda i zawory upalone  

 ....powiedziałem to właścicielowi, stwierdził że to silnik niskoobrotowy, hamerykański i nie do zaje....ania  

 .
No i tak to.......szukam dalej
pozdr. Marek