Wyprzedzając Wasze krytyczne uwagi "że o nivo już było i se wyszukaj" to mówie że od wczoraj szukam, łącznie z amerykańskim forum i nie moge znaleźć...
a teraz sedno sprawy
Od kąd kupiłem Exa to nie działało nivo, zawsze obiecywsałem zę kiedyś się za to wezme, kiedyś tam dostałęm się do kompresora ale z braku czasu nie zrobiłem tego należycie, teraz wykorzystując urlop i brak potrzeby poruszania się exem postanowiłem wziąć się za nivo sumiennie
wymontowałem, posprawdzałem, sposobem po nitce do kłębka ale niestety zaczynam przegrywać tą walkę...
kompresor działa i pompuje jak go podłączyłem bezpośrednio na krótko do napięcia, ten regulator przyczepiony do mostu też działa bo zawory przy kompresorze i przy amorach się zamykają i otwierają jak zmieniam jego pozycję... no i problem polega na tym że na silnik nie jest podawane napięcie (wszystkie bezpieczniki słownie wszystkie sprawdziłem i są ok). moje podejrzenia zmierzają do przekaźnika. Szukam już wszędzie schematów, i rozmieszczeń i nie mogę za bardzo znaleźć. Znalazłem że jakiś moduł sterowania jest w puszcze poniżej filtra powietrza no i są tam przekaźniki, niby pierwszy od pasa przedniego odpowiada za to nivo ale przekaźnik jest sprawny. Dalej poszukałem po przewodzie (fioletowo-pomarańczowy) no i znalazłem że dochodzi on do komory silnika tylko nie do tej prostokątnej skrzynki z bezpiecznikami i przekaźnikami po stronie kierowcy tylko u mnie jeszcze między tą skrzynką a błotnikiem jest taka nazwijmy to małą skrzyneczka na dwa przekaźniki tyle że oba miejsca są puste. Do jednego miejsca nie dochodzą żadne przewody ale do drugiego właśnie ten fioletowo pomarańczowy i 3 inne.
Ma ktoś w swoim Exie tam przekaźnik?
Ewentualnie proszę o jeszcze inne pomysły jak to cholerstwo naprawić...