Podepnę się ,  
 
zabrałem się za hamulce.... świecił ABS 

 hamulce były dupowate ale dało radę wyhamować.... na kompie sprawdziłem wyszły czujniki przód okazało się że w jednej z piast wyszczerbione zęby ...
 skończyło się na wymianie piast przód bo w kpl były zaraz nowe czujniki.. 
klocki nowe,  tarcze przetoczone a raczej zrównany rant mają teraz 25mm 
hamulce tył-- hmm w bębnach olej wiec trzeba uszczelnić bo wymiana szczęk mija się z celem ...  wymiana uszczelniaczy .... skończyło się na zestawach naprawczych kpl, +klocki ( tarcze w przyzwoitym stanie)
oczywiście przy okazji linki ręcznego tu jakże by inaczej  2 wysyłki w tą i tamtą bo mocowania mam niby jakieś nietypowe do linek szerokie bardzo 
  
 
 odpowietrzniki trzeba było skatować ale puściły 
  
 
układ odpowietrzony przód- tył i przy pompie 
iiii
 pedał guma ... 

  :eek 

 : 
wciskasz auto hamuje gorzej jak przed wymianą wszystkiego - pedał nie tyle co leci w podłogę ale jest miękki na piasku abs włączy się
 ale  w razie W nie wyhamuje nie  ma szans....
cóż teraz pompa?? czy też części do bani
kupiłem to 
http://czesci-usa.com.pl/klocki-przednie-d652.html
http://czesci-usa.com.pl/klocki-tylne-imd664.html
wszelkie sugestie mile widziane...
pozdr